Jonge gezinnenbeurs

A

Anoniem

Guest
Wie gaan er allemaal nog naar de jonge gezinnenbeurs?
Zelf zit ik te twijfelen, het lijkt me heel leuk, maar houd ik dat nu nog vol?
Volgens mij is de beurs heel groot en ligt ook niet bij mij om de hoek.
Misschien moet ik toch maar wachten tot volgend jaar.
Ben benieuwd of jullie nog gaan.

Ik ga niet. Wil wel heel graag hoor maar het is voor mij niet meer te doen. En volgens mij is het overal heel druk. En dat geslenter tussen al die mensen. Nee nu even niet voor mij. Volgend jaar misschien..

hoi hoi

Ik ga morgen naar de beurs. We zijn in de buurt dus ga gewoon even kijken. Wordt het met toch te zwaar dan ga ik gewoon weer terug.

groetjes ida (35wk)

Laat je  even weten hoe het was?
ben erg benieuwd, twijfel ook nog steeds hoewel het eigenlijk te zwaar zal zijn wil ik wel
groetjes

Ida, ik ben ook erg benieuwd hoe de beurs was!

Ik wil ook graag, maar ik denk dat ik het absoluut niet vol kan houden...
Hoe duur is het eigenlijk? Misschien dat het toch de moeite is heel even te gaan...

ik ga zaterdag met mijn moeder.. mijn zusje kon onverwacht niet.

Hier een uitgetelde ida.

Ben vandaag naar de beurs geweest en ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Het was wel leuk, maar had me het anders voorgesteld.
Ik dacht dat je bv. bij zwitsal wel proefmonster zou krijgen maar dat was dus niet zo. Je kon er alleen wat kopen en zo ging het bij veel stands.

Oja en de cd die je gratis zou krijgen was om 2 uur vanmiddag al niet meer te krijgen. De beurs was toen nog maar 4 uur open, eigenlijk toch erg.

Nou ja ik hoor wel wat jullie reacties zijn.

groetjes ida.

ik ga ook zaterdag.

en ik verwacht er maar gewoon helemaal niets van, kan het ook niet tegenvallen haha.

ik ben er als een van de 1e denk ik rond klok van 9>30 want moet daar eerst nog mijn rolstoel halen.

xxx martine

Terug
Bovenaan