Jonge gezinnenbeurs

He (as) mama's,

Was even benieuwd of er nog mensen zijn die naar de JG beurs gaan as weekend? Ik sta op vrijdag in de stand van mijn vriendin (draagdoek.nl) en ben natuurlijk altijd nieuwsgierig naar mede-forummers!

Liefs,Marcia mv Puck en 21.4 w zwanger

Hoi Hoi,

Ik ga ook zaterdag, met 2 mailvriendinnetjes, die ik hier van het forum ken. We hebben alledrie lang in de mmm gezeten en zwerven dus ook al een aaantal jaartjes hier op t forum. Werd steeds moeilijker iedereen zwanger te zien worden, ookal zaten we op het "als zwanger worden moeilijk gaat"forum, we zagen toch steeds meer nieuwe mensen komen en  weer gaan. We zijn toen met een groepje gaan mailen en nu gaan we elkaar dus zien.

Gezellig lijkt me, een van ons heeft inmiddels een  baby en wij zijn nu beide zwanger, dus helemaal goed gekomen met ons... Leek ons een leuke manier om elkaar nu eens echt te zien ipv op foto's...

lfs Mick

Hoi,

Ik zou wel willen, maar vriendlief vind het vreselijk!

We zijn er bij de zwangerschap van Kay destijds ook geweest, maar vond het toen heel erg tegenvallen. Weinig leuke "hebbedingetjes" en veel van die stands waar  je een eerste  bankrekening kon openen etc.

Dus waarschijnlijk geen beurs voor ons!

Maar leuk hoor, in een stand staan aldaar!!

Esmé mv Kay

(20,2 wk zwanger)

Ik ga zaterdag met een vriendin/ achterbuurvrouw die toevallig 2 weken voor mij is uitgerekend. Ben erg benieuwd maar verwacht er maar niet teveel van!

staat  die stand van draagdoek.nl er alleen op vrijdag? Ik ben ook nog op zoek naar 1!

Liefs Annemiek

Ha,

Ik ga Zaterdag omdat ik de 9 maandenbeurs wel erg dicht op de uitgerekende datum vind ! Ben benieuwd of het leuk is en anders nog evn in Utrecht zelf shoppen.

groetjes,madre4

Hallo meiden,

Ik ga a.s. zaterdag met een vriendin naar de beurs. Tenminste als er geen rijen dik staan voor de kassa. Heb vaak een beetje moeite met lang wachten voor een kassa.

Voor alle meiden die ook gaan, heel veel plezier.

Gr. Corrie

Terug
Bovenaan