jonge gezinnenbeurs?

Ik ben vandaag geweest, was qua drukte goed te doen! Heb met mijn vriendin lekker gesnuffeld en weinig gekocht.. Wil gericht gaan shoppen als we weten wat het wordt. Heb een speen, 2 flessen, een pak luiers en een tas met leuke producten gekocht... LET OP.. die beurstas van 2.50 is heel zwaar, heb me een breuk gesjouwd, hahahaha. Thuis kwam ik erachter dat dat kwam door een aantal soorten kant en klare melk en papjes die houdbaar zijn tot.... feb/maart 2010... Die had ik dus achter kunnen laten!! Leuke ideeen voor geboortekaartjes, kamerinrichting ed.

Liefs Ro
14w+0d

Ik ben gisteren even geweest, maar in tegenstelling tot Ro vond ik het eigenlijk al veel te druk. Ik was met kind en kinderwagen, en dan kom je eigenlijk nergens meer bij. Volgend jaar toch maar weer op donderdag gaan, dat blijft toch de minst drukke dag.

Kim

Ik was er zonder kinderwagen oid, en moet wel zeggen dat ik 9 blauwe plekken op mijn benen heb van de kinderwagens/buggy's die tegen me aanreden. Kan me voorstellen dat je het dan wel te druk vond.. NOg wat leuks gekocht??

Alleen een DVD van sprookjesboom gekocht die mijn zoontje nu aan het kijken is. Verder niets gekocht. Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik gewoon alles al heb van mijn zoontje. Iets echt nodig heb ik dus niet.
Als we straks weten wat het wordt, dan zal ik wel nog gewoon leuke dingen gaan kopen voor de babykamer en zo, maar de praktische zaken heb ik dus gewoon al. Alleen geen kruiken, die had ik vorige keer geleend, en niet nodig gehad. Ze hadden nu van die electrische kruiken, leek me wel makkelijk en veiig, maar aangezien het een mei kindje wordt, en zoonlief het totaal niet nodig had (we waren alleen maar bezig om te zorgen dat hij het niet te warm had) ga ik ze nu ook maak even lenen denk ik zo.

Verder ook niet alles gezien, zoonlief en ikzelf moesten toch weer een siesta doen :)

ga jij nog Ro?

Kim

Ik vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Ik had gehoopt veel verschillende soorten kinderwagens te kunnen bekijken en nog zo wat dingetjes. Maar er waren maar een paar merken.
Wel mijn gezichtsverzorging goedkoop kunnen inslaan.

Terug
Bovenaan