(Jonge) mama’s omgeving amsterdam?

<p>Hey, ik ben nu bijna 6 weekjes geleden bevallen van een prachtige dochter amy! Ik ben zelf bijna 21 en woon in amsterdam. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere mama’s die in de 20 zijn. Ik heb geen vriendinnen met kinderen en dat vind ik soms jammer, doordat ze me niet begrijpen. </p><p> </p><p>Groetjes :) </p>

Hoi hoi!
Leuk dat je net bevallen bent van een dochter. Gefeliciteerd!
Ook ik ben op zoek naar wat contacten, aangezien niemand van mijn vrienden kinderen krijgen. Ik woon in Almere. En ik ben begin 20.
Op het moment ben ik nog zwanger, maar ik zou het leuk vinden om in contact te komen!

Groetjes

Leuk! Mijn email adress is saffroncarmelita@icloud.com als jullie een mailtje sturen kunnen we misschien een groepschat doen ofzo

Haaii, ik ga je ook een mailtje sturen als je dat goed vindt? Ik ben zelf 21. Nog niet zwanger maar wel bezig, ik zou het heel fijn vinden om met meiden van mijn leeftijd te praten. Groet J 

Hoi!
Ik woon ook in Amsterdam, mijn dochter is nu 19 weekjes en ik ben 25. Zou het ook leuk vinden om andere te ontmoeten!
Ik ga je ook een mailtje sturen.

Wat leuk dit!

Ik ben 27 en heb ook geen  vriendinnen met kinderen. 1 goede collega en daar blijft het bij. Op dit moment ben ik net zwanger, nog pril. Maar lees aan de reacties dat er wel meerdere nu nog zwanger zijn.
Lijkt mij ook leuk om met jullie in contact te komen. Misschien kunnen we een geheime facebook groep maken?

Terug
Bovenaan