Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hi! <br /><br /></p><p>ik ben 25 en heb een zoontje van 9 maanden. Ik heb weinig vrienden om me heen die ook een kleintje hebben en/of verwachten en het lijkt me juist leuk om een b</p>
Ik word in augustus 25 jaar en heb een dochter van bijna 2jaar. Ook geen vrienden met kinderen helaas.
Ik woon wel in de buurt en zou graag met je in contact komen.
Heb je een mail adres? Dan stuur ik daar mijn nummer naartoe?
Hi, ik ben geen jonge mama, 38 jaar, wel woonachtig in Veenendaal. Ik heb 2 dochters. De oudste sinds vorige maand 2 jaar en de jongste van bijna 7 maanden. Ik woon pas kort in Veenendaal en heb hier nog weinig contacten. Zou het leuk vinden om in contact te komen. Groetjes
Hoi hoi,
Hier een mama van 28 uit Scherpenzeel. Ik heb een dochtertje van 15 maanden en 23 weken zwanger van de tweede (weer een meisje).
Vind het evt wel leuk om eerst met een appgroepje te beginnen, en daarna eens af te spreken in de buurt?
Groetjes Danielle
Hoi!
Ik ben een jonge mama van 20 en heb een dochtertje van ruim 8 maanden. Ik woon in Ederveen, aan de kant van Veenendaal. Zou het leuk vinden om wat contact te hebben met andere jonge mama's
Hier een mama van 28 jaar uit Veenendaal. Ik heb een dochtertje van 11 maanden. Ik vind het ook leuk om wat contacten op te doen. Heb je een mailadres?