Jonge mama’s (to be)

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben 22 jaar en 23 weken zwanger van ons eerste kindje. Het lijkt me gezellig om te kletsen met andere meiden die jong en zwanger zijn! Ik heb in mijn omgeving weinig aansluiting en dat lijkt me wel gezellig! Eventueel zou een app groepje me ook leuk lijken. ? </p><p>Ben benieuwd of er interesse voor is!   Groetjes</p>

Allereerste gefeliciteerd met je zwangerschap! ik zelf ben 23 jaar en 31 weken zwanger van onze eerste kindje?ik zelf heb wel veel mensen in mijn omgeving die al kinderen hebben of krijgen maar toch lijkt het me leuk om ook met andere moeders dingen te delen?groetjes!!!!??

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Zelf ben ik 24 en heb een baby van 5 maanden oud. Het lijkt mij ook leuk met andere jonge mama’s (to be) in een appgroepje te zitten en ervaringen delen. Misschien kan je je e-mailadres geven zodat we jou kunnen mailen met ons telefoonnummer? 

Ik ben 26 en mama van een zoon (vrijdag 1 geworden) en 17 weken in verwachting van nr 2! Ik vond het leuk om een cursus te volgen. Zo heb ik heel wat meiden ontmoet en ook zitten we in een cursus app die we nog veel gebruiken! Tip dus! 

Ik ben 26 en mama van een zoon (vrijdag 1 geworden) en 17 weken in verwachting van nr 2! Ik vond het leuk om een cursus te volgen. Zo heb ik heel wat meiden ontmoet en ook zitten we in een cursus app die we nog veel gebruiken! Tip dus! 

Ik ben 24 en 29+3 weken zwanger van de eerste! Heel spannend allemaal..

lijkt me leuk, een appgroepje om ervaringen uit te wisselen!

Ik ben 26 en mama van 1 z99ntje uit feb 2018 en een zoontje waarvan ik in feb 2019 was uitgerekend, maar die gekomen is op 1 maart 2019. Hij wilde een eigen verjaardagsmaand denk ik.
Charlois, uit welke omgeving kom je?

Ik ben 25 jaar oud en 23 weken in verwachting van de eerste ? Ik zou ook graag een cursus volgen maar er zijn er hier niet heel of ze komen totaal niet uit qua werktijd.. 

Terug
Bovenaan