Jonge mama’s

<p>Goeie morgend allemaal ?</p><p>ik ben nieuw hier en heb gezien dat dit forum al wel wat jaren word gebruikt ? het is echt super handig om eens andere verhalen te horen. Ik zelf word in september 23 jaar en heb sinds eind februari beslist om te stoppen met de pil. Zijn hier soms nog jonge mama’s die heel graag een kindje willen/wouden maar zeer onzeker waren? Jammer genoeg heb ik niet zo veel steun staan achter me en dat maakt me soms wel wat bang. Ik hoor graag jullie verhalen ????<br /><br /></p><p> </p><p>liefs xxx</p>
 
Heyhoi!

Ik ben 24 jaar en heb nu een klein sprotje van bijna 4 maand in men armpjes liggen , het was een lange weg maar met hulp van clomid na een jaar toch zwanger geraakt toen was ik nog maar net 23 geworden, ik zou zeggen als je partner en jy er klaar voor zijn doen , andere mensen kunnen geen keuzes maken voor jou :) de voorwaarden van mij en mijn partner waren financiele stabiliteit en er mentaal klaar voor zijn ? maar dat is voor iedereen anders natuurlijk ! Goodluck ?
 
Ik ben paar dagen geleden 24 geworden en heb een zoontje van 3 maandjes oud. Ik vind dit niet perse heel jong. Mijn moeder kreeg haar eerste kind toen ze 19 was, maar nu wordt zelfs 23 als heel jong gezien. Ik heb een stabiele relatie en wij hadden vertrouwen in ons kunnen als ouders. Ik denk dat dit het belangrijkste is! Iemand die 23 is kan al veel op orde hebben, ligt echt aan je persoonlijke situatie denk ik :)
 
Hier niet een heel jonge moeder maar ik was 29 toen ik de 1e kreeg en toen werd ik ook gezien als heel jong. En dan ben je al bijna 30 ik bedoel maar. Als het goed voelt lekker doen er zijn ook meiden met 15 of 16 die hun 1e kindje verwelkomen en die super goed ervoor staan in hun relatie. Denk dat jullie jonge moeders er meer profijt van hebben juist als de wat oudere mamas. Fijne zwangerschap iedereen
 
Hi ik ben zelf 25 en de tweede is onderweg! Ik ben momenteel 35+4 weken zwanger :) de eerste was ik zwanger met 22 jaar en bevallen met 23 jaar dus ook voor velen best jong.

Ook ik heb gewoon een stabiele relatie, ben getrouwd, heb een mooi huis en beide een goede baan dus wij waren echt wel klaar voor kindjes :)
 
Wat leuk! Ik was net 23 toen wij besloten voor ons eerste kindje te gaan. Met 24 jaar bevallen was van ons zoontje. Bij ons dochtertje was ik 26 en inmiddels ben ik net 28 en zijn wij bezig voor ons derde kindje. Weer een spannende en leuke tijd!  
 
Terug
Bovenaan