Jonge mama's (2 be) uit Twente gezocht!

<p>Hi allemaal, </p><p>ik ben 20 en bijna 16 weken zwanger. Het lijkt me leuk om met andere zwangere meiden (of  moeders) van begin 20 in contact te komen. Om ervaringen uit te wisselen, af en toe te klagen over de bijbehorende kwaaltjes en gewoon gezellig te kletsen! </p><p> </p>

Hallo,
ben ook een jonge mama van een dochter van 7 maanden en een baby op komst 5 weken zwanger.
Kom zelf ook uit Twente ??‍♀️

Wat leuk dat er al reactie's zijn! 
Met mijn niet zwangere vriendinnen praten over de zwangerschap is net even anders dan meiden die snappen waar je het over hebt haha. Hebben jullie vriendinnen die zwanger zijn/kinderen hebben?
Gebruiker10097276- Dat je niet uit Twente komt is geen probleem hoor! Het lijkt me leuk om, als het klikt, ook gezellig af te spreken. Dan is het handig om bij elkaar in de buurt te wonen, dus vandaar:)

Hoe denken jullie over en groepsappje? 

Hi, 
Ik heb een vriendin van 20 die een dochtertje heeft van een jaar. Andere vriendinnen hebben nog geen kinderen en merk dat je daar ook niet echt over kan praten omdat ze er toch anders over denken. 

Ah wat een toeval! Ik heb ook een vriendin van 20 met een kindje van (iets meer dan) een jaar! 
Dat herken ik. Als je dan iets vertelt moet je ook eerst uitleggen wat het is, hoe het voelt etc. Ze bedoelen het allemaal goed maar praten met mensen die gelijk weten waar je het over hebt is toch wat fijner haha. 

Hoi! Ik ben 22 jaar oud, en nu 15 weken zwanger.
wij hebben toevallig als een whatsapp groepje met 4 meiden uit Twente. Als je het leuk vind mag je er ook in! 
Mocht je in het groepsappje willen mag je mij mailen: jasmijn_vg@live.nl

liefs

Terug
Bovenaan