Jonge mama's in de buurt van Leiden/bollenstreek

<p>Hallo mama's zijn hier ook moeders in de omgeving van Leiden of de bollenstreek.</p><p>het lijkt me leuk om in contact te komen met meer mama's hier uit de buurt.</p><p>ik heb vooral vriendinnen zonder kinderen</p><p>ik ben zelf 23 en heb 2 kindjes!</p><p> </p><p>xx</p>

Helloo ladies!

ik ben 20 jaar en 6w5d zwanger van ons eerste kindje erg pril! Volgende week maandag de eerste echo en ik woon in Zoetermeer! 

Spannend jullie eerste kindje!
leuk leuk!
hoe ver ben jij @ Gebruiker10102999?
Ik ben zelf ook in verwachting van ons 3de wondertje ik ben nu 10 weken zwanger.

Hoi!
Wij wonen in Rijnsburg, ikzelf ben 25 en we hebben een dochter van 2,5 jaar. Lijkt mij leuk om ook contact te hebben met andere (jonge) mama’s! 

Groetjes Gina

Hi!

24 jaar, wonende in de Bollenstreek :) 
Helaas 2 weken geleden een spoed OK gehad aan een vitale bbz in linker eileider met 6+4 weken..
Ik hoop dat mijn cyclus weer vlug op gang komt en het gauw raak mag zijn..

Liefs van mij

@ Gina leuk ook in in rijnsburg hihi!
idd lijkt mij ook leuk.
@xcy oh wat heftig zeg... hoe gaat nu met je?
ik hoop ook voor je dat cyclus snel weer op gang komt.
liefs deisy

@Dana Dana ik ga nu gelukkig wel met stappen vooruit. De eerste 1,5 week was drama, ik kon echt helemaal niks. Wat een pijn heb ik gehad! Had ik echt niet verwacht.
Vandaag voor het eerst even de deur uit geweest, dat was fijn na ruim 2 weken binnen te zitten. Ik was wel erg moe erna.
De afgelopen dagen ben ik LH testen gaan doen om te kijken of de boel alweer een beetje op gang komt. Ik zie dat het streepje vandaag een stukje donkerder is dan die van gisteren dus ik denk dat me eisprong er vlug aan zal komen :) geruststellend idee..
Lijkt me leuk om in contact te zijn met dames rond mijn leeftijd uit de buurt met dezelfde wens :)

Terug
Bovenaan