Jonge mama zoekt jonge mama’s

<p>Hallo !</p><p> </p><p>ik ben Mandy 22 jaar!</p><p>ik heb een zoontje van 3 ! En ben momenteel zwanger van een dochtertje!</p><p>ik ben dol gelukkig met de zwangercshap! En ik had niks anders gewild dan jong mama zijn!</p><p>maar de laatste tijd merk ik dat het best eenzaam word. Ik ben mijn fulltime baan kwijt geraakt , en ben in een dal terecht gekomen. Daarom ben ik opzoek naar jonge mama’s in omgeving Zwolle, die het leuk lijken om vaker samen met de kids dingen te gaan doen! Hoeft allemaal geen geld te kosten. Puur meer sociale contacten opbouwen ! <br /><br /></p><p>Groetjes!</p><p> </p>

Hoi Mandy,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben Moniek, 26 jaar oud en sinds 7 maanden moeder van een zoon, Naud. Wij zijn net voordat Naud kwam verhuisd naar Hasselt en ken hier verder niemand. Ik heb door lichamelijke problemen alleen maar thuis gezeten en merk dat de muren op mij af komen. Daarnaast ook niemand in familie of vriendenkring die ook een kleintje hebben. Eerste zijn is wel leuk, maar ook een nadeel haha. Het lijkt mij leuk om ook andere moeders in deze omgeving te leren kennen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn zoon. Lijkt mij leuk om af te spreken?
Groetjes Moniek

Hai Mandy! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben mama (21) van een zoontje van 4 maanden.  Het zou me leuk lijken contact te hebben, ik woon niet heel ver van Zwolle af.   

Terug
Bovenaan