Jonge mamas gezocht

<p>Goedemorgen! <br /><br /></p><p>mijn naam is Romy en ben een mama van 21 jaar. <br />ik heb een zoontje van 3 jaar en ben in verwachting van ons tweede zoontje die ons gaat verwelkomen in mei. <br /><br /></p><p>nu lijkt het me heel leuk andere jonge mama’s te vinden om ervaringen te delen of gewoon mee te kletsen. <br /><br /></p><p>xx</p>

Heey Romy,
Wat leuk een jonge moeder. Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie 2e wondertje.  Ik ben zelf mama van 29 ons kleintje is nu ene half jaartje oud.

Hey!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!  Ik ben zelf ook net 21 en mama van een meid van bijna 3 maanden. 

Hoi, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben 24, in maart bevallen van mn zoontje en nu bijna 9 weekjes zwanger van nr 2 ?

he Romy, 
gefeliciteerd met je zwangerschap! Kun je er een beetje van genieten? hier ook een jonge mama ben zelf 23 jaar, en heb een prachtig gezin waar ik voor gevochten heb! Heb een dochter van 5 jaar, een dochter bij 15 maanden en nu 30 weken zwanger van een babyboy. En een geweldige man aan mijn zijde! Erg leuk om te babbelen en sta er zeker voor open. Waar kom je weg ? 

Terug
Bovenaan