jonge meiden die ook aan clomid zijn?!

Hallo

Ik ben 23 jaar en sinds mei gestopt met de pil. Nu heb ik geen goede cyclus (zoals de gyn het noemt blijkt mijn klokje niet goed te tikken) en ben ik sinds deze week gestart met Clomid 50 mg. Ik moet nog tot vrijdag slikken en ga 16 dec naar de gyn voor mijn eerste inwendige echo!

Zijn er meerdere jonge meiden die net als mij net gestart zijn of al bezig zijn?! Wat zijn jullie ervaringen!?

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Angel2009

Hoi Angel,

Ik ben 28 en had helemaal geen cyclus meer!!
Ik heb 2 clomid behandelingen gehad en inmiddels 23 weken zwanger van mijn eerste kindje!
Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou net zo aanslaat als bij mij!!

Liefs Sonja

Hey Angel,

Hoe was jou cyclus dan als ik vragen mag?? Mijn cyclus is ook vreemd, maar ben benieuwd of ik mij ook zorgen moet gaan maken.

Succes,

Gr. Prinses

@Sonja: Fijn te horen dat je snel hebt gereageerd op de Clomid! Ik moet volgende week woensdag heen voor de eerste inwendige echo! vanavond mijn laatste tablet! Erg spannen of de 50 mg ook gaat helpen.
Hoeveel mg heb jij gebruikt!? Eerst 50 en toen 2x 50?!

@ PrinsesL: mijn cyclus begon, na het stoppen met de pil, vrij goed...eerste 3x had ik een cyclus van rond de 33 dagen...dit wisselende wel een aantal dagen....daarna begon het ineens om de 2 week terug te komen...normaal was ik ook altijd 4 dagen ongesteld..nu was dat ineens 2 week lang...
Dus 2 week niet ongesteld, dan 2 week wel ongesteld...
Ik ben toen naar de dokter gegaan, hij dacht eerst aan een vleesboom. Dit had ik niet, dus toen nog uitstrijkje voor etc kankercellen.alles was goed, en aangezien ik een kinderwens heb, heeft de arts me doorgestuurd naar de gynacoloog!
Ben dus vrij snel geholpen!

Succes!
Groetjes!!

Hmm, had antwoord gegeven maar bericht staat er niet, terwijl mijn naam wel staat bij laatste reacties! Dus dan nog maar keertje!

@Sonja28: Gefeliciteerd! fijn dat het zo snel gelukt is, voor mij fijn te horen dat het snel kan gaan! Hoeveel mg heb je gebruikt dan?! Ik 50 mg...maandag t/m vandaag geslikt en volg week woensdag heb ik mijn eerste inwendige echo om te kijken of er wat groeit..

@PrinsesL: Mijn cyclus begon (na het stoppen van de pil) vrij regelmatig. Ik had tot 3 x toe ongeveer een cyclus van 33 dagen...daarna ineens om de 2 week...ook duurde het ongesteld zijn ook bijna 2 week, wat ik normaal maar 4 dagen had toen ik nog aan de pil was. Dus ik ben toen maar naar de dokter gegaan. Inwendige echo gehad ivm evt vleesbomen, uitstrijkje voor evt kankercellen maar alles was goed. Ivm kinderwens ben ik toen gelijk doorgestuurd naar de gynacoloog! En nu dus aan de Clomid!

Succes! groetjes!!

Hoi Angel.
Nou echt jong ben ik niet 31 jaar.
Ik ben nu met de tweede ronde met clomid bezig.
Ik heb 1 dochtertje van 1 die op de gewone manier is geboren.
We waren nu 1 1/2 jaar bezig voor d etweede en ik werd heel onrelmatig ongesteld. Soms een paar maanden niet. Nu zijn we begonnen met clomid. Ik reageerde de eerste keer goed. 2 eitjes en een goede eisprong. Helaas geen zwangerschap. Nu weer voor de volgende ronde.

Succes ermee.
Groetjes

Terug
Bovenaan