Jonge meiden/moeders die willen mailen?

A

Anoniem

Guest
Hoi !

Zijn hier leuke jonge meiden/moeders die willen mailen over zwanger worden / zwanger zijn / kinderen etc. etc. ?

Ik ben 25, heb 1 dochter en wij zijn bezig voor een 2e kindje. Ben getrouwd, woon in het zuiden des lands en werk 32 uur per week.

Zit er iemand in (ongeveer) hetzelfde schuitje en lijkt het je leuk om te mailen dan hoor ik het graag!!

Envy

hoi
love hier ik ben 26 en heb een dochtertje van net 1jaar
ik en mijn vriend willen ook nog een kindje
ik heb vandaag een test gedaan en was een heel licht streepje ben er nog onzeker over of ik nou zwanger ben of niet

Hé Love,
Spannend! Een licht streepje.... voel je je wel zwanger? Hoe lang zijn jullie bezig geweest?
Zie het  verhaaltje dat ik net getypt heb bij een ander topic, ik heb echt  geen idee wat mijn lijf nu is; wel ongesteld, niet ongesteld.....
Maar een 2e kindje willen we heel graag!!
Gr Envy

Hoi,

Ik en 26 jaar en ik heb een dochter van bijna 4 jaar. Ook wij zijn bezig voor een 2e. Het gaat alleen niet zo vlot als bij de eerste.
Gho, spannend zeg die test. Volgens mij als je een tweede streepje ziet ben je zwanger hoor, ook als is die heel licht.

Groetjes

Hoi Niekie,
Hoe lang zijn jullie al bezig voor de 2e?
Wij zijn net begonnen hoor alleen heb ik het idee dat mijn lichaam een beetje van slag is. Probeer er info over te vinden op internet maar het is toch wel lastig om iets te vinden wat echt op jou slaat!

ik ben in oktober gestopt met de pil en wert niet meer ongie ik dacht komt om dat ik borstvoeding heb gegeven maar ben toch begin dec 2004 naar de huisarts geweest en een test gedaan en was niet zwanger toen heb ik tabletjes ge kregen om ongie te worden en dat kwam ook maar daar na niet meer ben toen door gestyyrt naar het ziekenhuis alles na gekeken en alles was goed weer het zelfde ge daan en ben 19 maart ongie geworden en nu dus een test gedaan en was een lichte streep  

groetjes love

maar ik voel me wel zwanger maar het maakt me ook wel onzeker

maar ik voel me wel zwanger maar het maakt me ook wel onzeker

Terug
Bovenaan