Jonge moeders to be.

<p>Hoi! Even voorstellen, mijn naam is Jasmijn. Ik ben 22 jaar en heb een geweldige relatie. Mijn vriend is een stukje ouder. </p><p>Nu lijkt het mij leuk om met vrouwen die ook in de 20 zijn, en zwanger zijn in contact te komen. </p><p>Zo kunnen we onze ervaringen en tips delen met elkaar. </p><p>Zelf ben ik uitgerekend in mei. Dus nog erg pril. Het was gepland. We zijn dol gelukkig en kunnen niet wachten.</p><p> </p><p>liefs</p>

Thanks! Valt gelukkig mee :). Was wel misselijk, maar zonder het overgeven. Scheelt weer. Nu 13 weken zwanger en het gaat steeds beter! Hoe lang ben jij nu zwanger? En vallen de kwaaltjes mee?

Hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben 23, mama van 'n 2 jarig dochtertje en nu 18 weken zwanger van ons 2e kindje. Februari ben ik uitgerekend. Dus op m'n 21e voor het eerst mama geworden. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zelf ben ook 22, eind maart uitgerekend en ook hardstikke gepland.
Al last van de "kwaaltjes"? Of nog nergens last van?

Ik ben momenteel erg moe. Al na een wandeling met de hond Haha! En last van hoofdpijn. Misselijk tot nu toe helemaal niet gehad. Ben momenteel 5,5 week zwanger. Kan niet wachten tot de 1e echo! 
Ik heb trouwens ook last van een opgezwollen buik waardoor ik er al “zwanger” uitzie. Pas mijn normale broeken niet. 

Hoi! Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben Amber, net 25. En bijna op de helft van een meisje. Was niet gepland, maar ontzettend welkom bij mij en mijn bijna man! Heb bijna geen symptomen gehad, op veel plassen na :p
Wel door een oude breuk in stuitje, beginnende bekken instabiliteit.. Helaas :( Zelfs ondanks het fanatiek handbalster zijn..

Terug
Bovenaan