Jonge moeders!

A

Anoniem

Guest
Ik ben een jonge moeder. Heb twee zoons en verwacht de derde in oktober. En ik ben 25 jaar!!! Nu hoor ik dat in mijn omgeving vrij weinig en ben benieuwd of er mischien meiden zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met een gezin.
En als je dan ook nog eens in oktober bent uitgerekend, dan is het helemaal leuk! Maar dat hoeft niet hoor!

Liefs Anita

He Anita,

Ik ben een jonge moeder van 29 jaar, nou is dat voor jou natuurlijk al weer vreselijk oud maar ik zal ff mijn verhaal doen.
Ik ben nu zwanger van mijn 4e en op 19 oktober uitgeteld, ik heb 3 zoons mijn 1e kreeg ik 2 weken   voor mijn 18e verjaardag hij is nu 11 jaar  , mijn 2e zoon kwam toen ik 19 was en hij is nu 9 , mijn 3e zoon kreeg ik toen ik 23 jaar was en hij is nu 5 toch wouden wij nog graag een keer voor een kleintje gaan en nu ben ik dus al 29 maar beschouw mij dus als een jonge moeder.
Mijn man is overigens 5 1/2 jaar ouder.
Ik zou alles zo over doen, ik vind het heerlijk om zo jong moeder te zijn.

liefs maggi

hoi hoi,

ik ben ook 25 jaar en heb een dochter van bijna 3,5 en we verwachten ons tweede kindje in oktober!
Ik vind het erg leuk om jong moeder te zijn, maar vind het id jammer dat dat niet heel veel meer voorkomt.
leuk om te kletsen.

groetjes natascha

hoi
hier nog een jonge mama
ik ben nu 20 en heb al 2 kindjes van bijna 4 en 2.5 jaar oud
ik ben nu niet zwanger maar we zijn bezig voor de derde
meiden heel veel plezier met jullie zwangerschap en voor de meiden die nog niet zwanger zijn we

groetjes nijntje

Hoihoi!!

Ik ben 24 en zwanger van de eerste. Zelf vind ik dit absoluut niet jong, maar mijn omgeving denkt er anders over..... zou je niet eerst genieten? Als je wat ouder bent, ben je nog jong genoeg! Zelfs mijn eigen moeder vind me te jong. Te gek voor woorden. Maar wij zijn er erg blij mee en dit baby'tje is erg welkom!
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel erg leuk vinden!!! En ik ben blij dat hier mensen zijn die ook   jong zwanger zijn. Op de zwangerschapscursus was ik de enige van 20... de rest was 30+ en zwanger van hun eerste!! Echt niet leuk :-(
ps: natuurlijk is het leuk als je 30+ bent en zwanger bent... en zeker als het niet vanzelf gaat!!! Maar de reacties van andere zijn niet altijd even leuk en dan je zou bijna zelf gaan twijfelen of je idd niet wat jong bent!!

Hey,
He he eindelijk inderdaad!
Ik begon me ook al af te vragen of ik zo een uitzondering ben.
Ik ben 22 en ben vandaag precies 13 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Al vroeg wist ik dat ik een jonge moeder wilde worden.
Gelukkig heb ik een partner die dat geen probleem vond omdat hij ouder is dan ik.
We zijn dus gelukkig niet alleen .
Groetjes ilse

Hoi Hoi,

Ik ben 20 jaar en ben nu  3 maanden zwanger van de eerste!
Mijn vriend en ik hebben besloten om het te houden, we zijn er heel gelukkig mee!
Wat ik heel erg merk in mijn omgeving, als je vertelt aan iemand dat je zwanger bent, is dat je je besluit zo moet verdedigen. Mensen vinden je jong en je moet nog genieten van het leven.
Ik heb heel veel problemen met mijn ouders. Hun eerste reactie was je laat het toch wel weghalen he??? Mijn ouders hebben ook heel jong kinderen gekregen mijn moeder was 16 toen zij haar eerste kreeg. En zij heeft veel spijt dat ze niet heeft kunnen genieten van haar jeugd! Ze wil niet dat ik hetzelfde ga doen! Ze is het er dus totaal niet mee eens dat wij ons kleintje willen houden!
Ik ben blij dat zijn ouders het allemaal geweldig vinden en kan met zijn moeder praten over alle kwaaltjes enzo maar het liefst zou ik de steun van mijn moeder willen.
Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan op zo'n jonge leeftijd? Hoe reageerde jullie ouders? En hebben jullie misschien tips voor mij om hier mee om te gaan??
Alvast bedankt!!

Hoi Hoi,

Ik ben 21 jaar en ben in verwachting van nummer 2,heb een  zoontje van 9 maanden oud,en heb dus ook een gezinnetje!
Vind het erg leuk om jong moeder te zijn,bovendien zijn er veel meiden die ik van vroeger ken(middelbare school)ook jong mamma geworden erg leuk dus!

Ik vind het ook leuk om contact te hebben met meiden die jong moeder zijn geworden!

groetjes, nice

Terug
Bovenaan