jonge moeders

A

Anoniem

Guest
Ik had nog een heel krat baby speelgoed staan. Ziet er allemaal nog kei netjes uit. Verder heb ik nog een hele stapel kleertjes die Marissa niet meer past. Zitten een hoop merk leren bij die er nog super netjes uit zien. Nu wilde ik alles opruimen want zoals jullie weten komt er hier geen kleine meer. Maar toen ik hoorde wat je er nog voor krijgt heb ik besloten om het dan te doneren. Ik heb contact opgenomen met Welzijn Eindhoven en gevraagd naar een adres van een stichting voor Jonge Moeders. Ik heb contact met hun opgenomen en zij zijn super blij met de spullen. Ik hoef er niets voor te hebben maar maak dan liever iemand gelukkig die het gewoon echt niet redt. Dus misschien ook een idee voor andere moeders die nog spullen hebben staan?

groetjes Linda

hoi linda

wat eensuper idee zeg.inderdaad als er mensen zijn die het goed kunnen gebruiken.ze zullen er vast blij mee zijn.
hier willen we nog wel een 2e als het lukt,dus ik bewaar de spulletjes nog even,maar als ik wat kwijt wil zal ik hier eens aan denken.

gr petra

Hoi Linda,

Allereerst wil ik zeggen dat ik je actie heel erg waardeer!
Nu ons gezin met 2 kindjes  compleet is hebben wij er voor gekozen om dingen via marktplaats te koop aan te bieden. Mijn mening is dat op die manier 2 partijen zijn geholpen.Ik  vraag  absoluut niet de hoofdprijs en de koper heeft  voor een leuk bedrag mooi kleertjes  e.d.    Wij kunnen zelf het geld namelijk ook heel goed gebruiken en  de opbrengst gaat in het potje kledinggeld voor de kinderen!

Ik voel me een beetje schuldig als ik jouw initiatief lees, maar ach iedereen doet wat hij of zij kan toch??! Maar nogmaals super actie!

groetjes
Achnita

Hoi Achnita,

Ik wil hier ook zeker niet mee zeggen dat dit de enige manier is hoor. Als je het geld goed kan gebruiken dan is het logisch dat je het verkoopt. Ook daar is helemaal niets mis mee. Maar ik vond zelf dat ik er weinig voor terug kreeg en heb er dus voor gekozen om iemand anders er echt blij mee te maken. Wij hebben gewoon een hoop dure mooie kleren er bij zitten en van wat ik terug krijg kan ik twee shirts kopen. Daarom heb ik hier voor gekozen. Maar nogmaals iedereen doet wat hij kan toch.
groetjes Linda

Hoi,

Hier ook een kast vol met weinig gedragen merkkleding, Wij geven  het via de kraamverzorgster  aan een weeshuis in Albanie. Een kennis van haar  gaat het een paar keer per jaar brengen.

gr.ing

Wij hebben een roulatiesysteem in de vriendenkring. Ik geef het dus ook weer weg, maar krijg ook vaak weer wat van de kinderen die ouder zijn dan Eline. Helaas is mijn zoon de oudste, ook in de familie, dus daar koop ik alles voor.

Ik ben bang dat wij in een roulatie systeem de laatste zijn.
Mijn oudste valt hier buiten dus daar moet ik alles voor kopen,maar de andere 2 die vallen qua maat goed,gelukkig.
Hadden wij maar het geld om (merk)kleding weg te geven wat we zelf nieuw hadden gekocht,maar helaas hebben wij bijna een minimaal inkomen en zijn wij dus heel blij met krijgertjes en marktplaats.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan