Jonge vrouwen die clomid slikken???

Hoi hoi!

Ik ben Wendy 21 jaar en heb net mijn eerste ronde clomid geslikt. Ik vroeg me af of er nog meer jonge meiden/vrouwen waren die clomid slikken en hoe jullie zich voelen dat dit nodig is zeg maar..

Groetjes Wendy

Hoi Wendy

Ik ga er waarschijnlijk ook aan beginnen..weet het nog niet zeker...moet 3 dec naar de gyn..week geleden bloed laten afnemen wat nu onderzocht word..ik heb een verstoorde hormoonhuishouding...en begreep dat clomid daar ook voor gebruikt word....jij ook onregelmatige cyclus of?
Ik ben trouwens 23 jaar!

Groetjes

Hoi Wendy,

Door langdurig pil gebruik, had ik helemaal geen eisprong meer. Na 8 maanden ben ik door mijn huisarts doorverwezen naar een gyn.
Na de eerste behandeling clomid was er een ei gerijpt en deze was niet goed gesprongen. (dat kunnen ze zijn door bloedtesten)
Bij de tweede behandeling met clomid had ik drie gerijpte eicellen waarvan er tot ons grote geluk een is bevrucht ;-)!!
Ik ben inmiddels 20 weken zwanger.
Ben me ervan bewust dat ik een succesverhaal ben. Dus ga er niet van uit dat je na twee keer zwanger bent. (en hou rekening met meerlingen. het hadden er bij ons drie kunnen zijn.)

Heel veel succes!!!
Liefs Sonja

hoi sonja..ik heb onregelmatige cyclus...ik heb net bloed laten testen en moet eerste week dec weer heen om het te bespreken en bhandeling starten..ik denk dat ik ook wel met clomid ga starten..
jij dus snel zwanger..heb dat al wat vaker gelezen haha en ieder zei al dat ze succesverhaal zijn...lijkt er haast op of dat clomid is wonderspul!!alleen maar goed al die succesverhalen!! ben je zwanger van 1 of tweeling? gefeliciteerd trouwens!! geniet ervan!!

groetjes angel 2009

Hoi hoi!

@Angel: Ik ben ook heel erg onregelmatig ongesteld.. soms 1 x in de 3 maanden ofzo. als ik geluk heb 1 x in de 2 maanden!
Ben eens benieuwd wat je bloed uitslag zegt.

@Sonja: Proficiat met je zwangerschap! Oh wel fijn dat het zo snel raak was.. En dta het een meerling kan worden weet ik, dat ligt zowiezo bij mij in de familie dus heb dubbel kans.. Wat angel ook vroeg, krijg je een 2ling? of gewoon 1baby?

Ik denk/HOOP dta het bij mij ook vrij snel raak zal zijn want ik heb al 2 miskramen gehad, dus het kan wel.. Vind het wel erg spannend eerlijk gezegd haha, maar stiekem ben ik ook beetje bang dat het misschien weer niet lukt as zegt de gyno van wel.

Groetjes Wendy

Hey dames,

Ik ben zwanger van een kindje, lijkt me een prima aantal om mee te beginnen ;-)!!
Heel veel succes met jullie behandelingen, ik hoop dat het net zo snel aanslaat als bij mij.

Liefs Sonja

ik heb het geslikt in verband met IUI ik heb er veel baat bij gehad en nu ga ik weer terug op clomid om op die manier een eisprong te krijgen en dan lekker oefenenen

hoi

ik helaas geen succes verhaal met clomid
ik reageerde er totaal niet op
en werd er alleen erg labiel van had veel last van bijwerkingen. heb zelfs tot 250 geslikt (5 tabletten)
maar resultaat nul.
was wel oplopend hoor
dag1 /50 dag2/100 dag3/150 dag4/200 dag5/250 geen resultaat
wel weer erg positief met spuiten van puregon.

hoor wel dat het VAAK goed aanslaat de clomid
heel veel succes

groetjes moekje

Terug
Bovenaan