Jongegezinnenbeurs en op controle geweest

ssteef

New member
Hallo,

Bijna is het zo ver,... wie van de aanstaande mama's gaan er allemaal naar de beurs toe:D? ik weet dat er een tijdje terug ook een discussie er over ging maar dacht ik ga het nog is even checken.

Ook ben ik vanmorgen weer op controle geweest bij de verloskundige, Alles was prima met onze kleine uk:D ze kon zelfs zn billetjes al voelen. Morgen al weer 24 weken.. Opzich gaat het met mij ook goed alleen heb ik sinds afgelopen zondag wat last van harde buiken, dus moet nu proberen het ''zware'' werk te laten staan en dat aan mijn collega's over te laten. hoe moeilijk het ook is! ook heb ik last van mijn rechter been, een soort spier die smorgens erg veel tintelt zo voelt het.. nu moet ik kijken of dit blijft, en als dat zo is dan toch maar een xtje naar de fisio.

zoo dat was weer even mijn verhaaltje..

liefs xx
 
Ik ga vrijdag :D Met mijn moeder en zus en haar zoontje, dus we gaan ook een beetje voor hem, want volgens mij is het ook erg leuk voor kindjes.
Wanneer ga jij? Of ga je niet?
De baby is dus al mooi af :D Geweldig, we moeten nog maar eventjes, spannend!! X Shar
 
Ik ga zaterdag met me ventje:) had je me nog toegevoegd op facebook ssteef had je al tijdje niet meer gesproken vandaar.
Ik d8 dat je ook een zaterdag ging??

Xxx

Ben alweer 26 weken
 
Hoi hoi

gezellig hoor:D ik ga zaterdag met mijn moeder:D die wil zo graag mee :D hahah heb er best zin in:d

@Lindakuh27 ik heb je niet meer toegevoegd op facebook, sorry heb dat niet meer gezien, hoe kan ik je vinden :D?

liefs xx
 
Terug
Bovenaan