jongen gezinnen beurs

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

gaan jullie ook naar de jongen gezinnen beurs in utrecht?
ik weet het nog niet woon er vlak bij dat is het probleem niet maar ben dan wel uitgerekend dus zie wel als ik me goed voel ga ik wel denk ik.

en jullie? in de rai zijn we helaas niet geweest helaas mischien volgend jaar.

nou doei doei lucy 36.4

Hoi

ik zou heel graag willen  gaan maar ben op 1 november uitgerekend dus denk niet dat ik kan gaan. Als ik nog niet bevallen ben heb ik zeker geen energie meer om daar na toe gaan, ik loop nu al moelijk  , kan me niet voorstelen hoe dat is over 3 weken.

Ik was al een keer geweest 2 jaar geleden en was echt super leuk.

Voor iedereen die gaat veel plezier !!!!

hoi

nee ik ga niet ,want kan dat niet meer vanwege mijn bekken helaas.jammer.ga wel naar de huishoudbeurs in ferbuari ben ik nog nooit geweest en dan is het mijn laaste week verlof dus dan kunnen we daarna lekker aan de slag. gr wendy

Ik ga er waarschijnlijk wel naartoe. Tenzij het lopen dan nog moeilijker gaat dan nu. Ik wordt echt snel moe de afgelopen tijd en ik heb ook zo een zeurende rugpijn, zoals een heleboel van jullie.

Zouden er rolstoelen beschikbaar zijn op de beurs? Klinkt misschien overdreven, maar het zou wel prettig zijn, want dan hoef ik niet te lopen. Die buik wordt steeds zwaarder en mijn arme rug kan het gewoon niet altijd aan.

Terug
Bovenaan