Jongen/meiden-kamertje

Hoi allemaal,
ik zou graag jullie mening even willen, ben nogal een zwangerschapstwijfelaar....
Maar we hebben 2 jongens en in die kamer ligt blauwe vloerbedekking en hangen hele donkerblauwe gordijnen. nu dacht ik dat het leuk zou zijn om een rood-wit-blauw kamer te maken, maar vinden jullie dit alleen voor een jongen leuk of kan dit ook voor een meisje. Manlief wil namelijk niet weten wat het wordt... Ik dacht namelijk dat het voor allebei goed kon, maar ik ben benieuwd naar jullie mening!

En wat zijn jullie ideetjes??

Groetjes en alvast bedankt!!! Dabanne

Lijkt me ook leuk voor een meisje hoor! Ik heb vroeger altijd gezegd dat als ik een kindje zou krijgen dat het kamertje geel zou worden met allemaal Pooh spulletjes. Hierop ben ik teruggekomen. Nu we weten dat het een meisje is, wordt het kamertje roze, roze en nog eens roze!!! Heerlijk....!!!
Als je eens gaat Goooglen op 'inrichting babykamer' dan zie je al een hoop hits. Daar staat vast jouw perfecte kamertje tussen!

Leuk, blauw/wit/rood! Ook voor een meisje! Wij zijn nog aan het timmeren...welke kleur het dan gaat worden??? Nog geen idee eigenlijk...ook wij weten het geslacht nog niet!

Groetjes Petra

Ons kamertje is wit/groen.
Nu we weten dat het een meid wordt hebben we het gecombineerd met zacht roze assosares.
En ik ga met lichtroze haar naam op de muur tamponeren!!
Je moet het kamertje doe in de kleuren die jij het mooist vindt!! Maakt niet uit wat anderen er van vinden toch?!

Liefs Sonja

Terug
Bovenaan