jongen meisje/chinese conceptietabel

A

Anoniem

Guest
Hallo,
iedereen met al een kindje of die weten wat het wordt. Zouden jullie voor mij willen kijken of de tabel klopt?!
http://www.babybrabbel.org/   calculator/conseptiekalender.html
ik heb er spatie tussen gedaan. het moet aan elkaar!Ik kon het anders niet plaatsen.
Ik ben zo benieuwd of die bij de meeste klopt of juist niet. Wie wil me helpen?
groetjes Sacha
Bij ons zou het volgens de tabel een meisje worden.

Bij mij zou het een jongen worden....en 3 oktober 2005 ben ik bevallen van een gezonde mooie jongen! Bij mijn vriendin klopte het ook die kreeg een kleine meid.

groetjes, Sandra

bij mij zegt ie steeds object not found. ook zonder spatie

Hai,

Op babypagina.nl kun je nog een chinese tabel vinden en allebei zeggen ze bij mij iets anders.
Mijn schoonzus heeft in aug. een zoontje gekregen en de tabel  van babybrabbel zei dat ze een  meisje  zou krijgen.    
Zelf heb ik al twee dochters volgens de ene tabel zou de oudste een zoon moeten zijn en volgens de ander zou de jongste een zoon moeten zijn.
Ik zou zelf ook graag zo'n chinese tabel willen geloven, ik vind het ook leuk om  van te voren te weten wat het word. Ik ben toch bang dat je daar met zo'n tabel niet achter komt.

Groetjes Yet

hi

Bij 2 vriendinnen klopt de tabel wel! Volgens de tabel zou ik een meisje krijgen!

groetjes

Hoi!

Nou, ik denk niet dat ie klopt. Bij mijn eerste wel, maar nu ben ik zwanger van de tweede en gaf de tabel aan dat het een jongen is, maar op de echo was toch duidelijk een meisje te zien!!!

Volgens mij is zo'n tabel alleen maar een gok. Het kan al snel goed zijn natuurlijk, want er zijn maar twee mogelijkheden...

Maar toch is het leuk om er even naar te kijken als je nog niet weet wat je gaat krijgen!

Groetjes Paula
22,1 weken

Hoi,

In mijn omgeveving klopte de tabel altijd. Ik ben echter op 28 oktober bevallen van een jongen en volgens de tabel had ik een meisje moeten krijgen.

Tja, ook tabellen hebben het weleens mis haha.

Maar wel leuk

Groetjes,

Patricia

Hoi,

In mijn omgeveving klopte de tabel altijd. Ik ben echter op 28 oktober bevallen van een jongen en volgens de tabel had ik een meisje moeten krijgen.

Tja, ook tabellen hebben het weleens mis haha.

Maar wel leuk

Groetjes,

Patricia

Terug
Bovenaan