jongen/meisje

Goedemorten,

Ik wil nog ff reageren op mijn berichtje (jongen/meisje).

Mijn vriendin is ook bezig om zwanger te worden dus we hadden het erover dat als je bepaalde voedingen eet dat je dan kan bepalen wat het geslacht wordt maar ze gelooft me niet en daarom ben ik op zoek naar een site waar dit staat.
Ik geloof het zelf ook niet maar ik heb er wel eens over gelezen dat het bestaat

En het maakt ons niet uit of het nou een meisje wordt of een jongentje als het maar gezond is

Bedenk eens hoe een ei- en zaadcel in elkaar zitten voordat je aan zulke dingen gaat beginnen.

Je kan zelf niets doen om het geslacht te bepalen.

De zaadcel bepaald het geslacht d.m.v. die ene x of y chromosoon die het geslacht bepaald die hij bij zich draagt. Hier kan je absoluut geen invloed op uitoefenen.

Slimme vriendin heb je dus!

Misschien dat jullie zelf ook iets te simpel denken, hoor. Beetje flauw om iemand die een vraag stelt zo af te katten. Daarnaast vraagt ze niet of het waar is of niet, maar of iemand een site weet waar ze meer over dit onderwerp kan lezen.

Je kan iemand er toch op wijzen dat het iets is wat niet kan? Zo hoef je niet verder te zoeken en hoef je je tijd niet te verdoen.

Ik kan hier toch ook wel vragen of iemand een website weet over groene olifanten, maar waarom zou je daar naar gaan zoeken als je toch al weet dat het niet bestaat....

Nou meiden, effe gezellig blijven doen.
Ik ben blij dat Tamara er net als ons over denkt en haar vriendin komt er nog wel achter dat alles niet van zelf gaat en het heel veel stress kan kosten om uberhaupt zwanger te worden, dan komt ze er wel op terug.
Tamara, verder ben je met andere vragen van harte welkom op dit forum.

Terug
Bovenaan