Jongen/Meisje

Ik ben nu ruim 20 weken zwanger.
Wij hebben gisteren een pret-echo laten maken, we weten nu dat we weer een jongen krijgen. We hebben al een zoontje van 2,5. Ik was een beetje teleurgesteld. Achteraf gezien had ik dus een kleine voorkeur voor een meisje (wist ik zelf niet eens). Ik denk dat ik wel blij dat ik het weet, anders was ik me misschien wel heel erg gaan verheugen op een meisje. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met deze spruit en de vorige keer was ik ook heel blij met een jongen. Ik ben helemaal niet zo'n meisjes-moeder maar het leek me toch ook leuk om er een meisje bij te krijgen. Is er iemand die dit gevoel bekend voorkomt?

Malon
 
Ha Malon, komt me bekend voor. Ben 22 wk en krijg ook een tweede jongetje. Ik wist dat ik op een meisje hoopte (zo leuk die kleertjes en later als je oma wordt en je eigen dochter een kind krijgt misschien)en heb expres weer naar het geslacht gevraagd. Ik was toch bang dat het bij de bevalling misschien een teleurstelling zou worden (klinkt dat erg??). Nu was ik er vrij snel mee verzoend en kan ik me verheugen op een kereltje erbij. Ik heb me er al bij neergelegd dat die dochter er niet meer inzit. Nou dan maar hopen op leuke schoondochters later :) Ik schrijf dit trouwens anoniem omdat ik tegen niemand vertel wat we krijgen, houden het een verrassing en we houden de voorpret (toch wel hoor) voor onszelf.
 
Terug
Bovenaan