jongen/meisje?

Hoi,

Willen jullie weten of het een jongen of meisje wordt? Mijn man wil het weten, maar ik weet het eigenlijk nog niet. Over 4 weken de 20 weken echo dus dan moet ik er wel uit zijn.

groetjes
Jadeje

Wij willen ons beide laten verrassen en willen het dus nog niet weten. Misschien bij een evt. tweede wel, zodat we dat ook een keer hebben meegemaakt. Maar nu dus niet.
Tenzij het kindje zichzelf verraad door te gaan plassen tijdens de echo, haha! (heb ik hier op het forum ergens gelezen)

Liefs Karin

Hoi,
Ik wil het wel graag weten, ik kan niet wachten totdat ik het weet!!! Ik ga het niemand vertellen, tenminste zolang ik het voor me kan houden.....
Vorige zwangerschap hebben we iedereen verteld dat we een jongen kregen en nog niet verteld wat de naam was natuurlijk.
Nu wil ik alles geheim houden. Iedereen weet wel dat we 2 jongens of 2 meisjes krijgen. want het is een eeneiige tweeling.
Ik ben nu 15 weken zwanger en moet dus nog even wachten, maar omdat ik elke 2 weken een echo krijg kan ik het misschien stiekem al eerder opmerken.
Hebben jullie een sterke voorkeur voor wat je wil jongen of meisje?
Groetjes Loes

Ook hier is het zo dat mijn man het graag wil weten. Zelf weet ik het nog niet. Ik weet nog dat ik zwanger was van Quinn, onze derde. Mijn man wilde het weten en ik twijvelde. Op het laatste moment heb ik er mee ingestemd en wat denk je...... Onze man had de billen stijf tegen elkaar aan gedrukt waardoor het niet te zien was, haha. Alsof hij mijn twijvels aan voelde.

Hebben jullie ook een voorgevoel wat het wordt? Mijn gevoel zegt dat we een meisje krijgen maar mijn verstand zegt dat dat onmogelijk is. We hebben al 2 jongens en 1 meisje dus dat zou wel heel erg uniek zijn.

Groetjes maar weer....

Hoi,

Ik heb het gevoel dat het een meisje is, geen idee waarom, soms heb ik het zelfs al over ze en haar haha. Ik denk dat als we het toch willen weten ik tegen iedereen zeg dat we het niet weten, want anders gaat iedereen zo op je letten en je uitvragen. Maar volgens mij ga ik me ook zelf verspreken.
Ik vind het best moeilijk om neutrale kleertjes te vinden, het is dan meestal wit ofzo. Ook zijn we er nog niet uit wat we met het kamertje willen. Ik twijfel over de kleur

groetjes

Hoihoi,

Wij willen het absoluut WEL weten! Ben zooooooo nieuwschierig!
Heb vandaag afspraak gemaakt voor een pretecho op 12 augustus, dan ben ik ruim 18 weken zwanger. Ik tel nu al de dagen af

Natuurlijk is het allerbelangrijkst dat het gezond is, en zijn we zowiezo enorm dankbaar voor dit wondertje, maar ik vind het toch wel erg leuk om toe te kunnen leven naar je kindje en dan te weten of het een knul of een meid gaat worden.
Ik denk overigens dat het een jongentje gaat worden, maar dat komt meer omdat bij mij in de omgeving alleen maar meisjes geboren worden, dus statistisch gezien zou er nu toch wel weer een keer een knul moeten komen  maar ja, dat slaat eigenlijk ook nergens op natuurlijk. En een meisje zou ik ook echt helemaal geweldig vinden. Lekker samen prinsessenkoekjes bakken en de meest waanzinnig schattige jurkjes kopen! Aaaaahh...

Groetjes, 10e

hhhmmmmmmmm   wij willen het niet weten eigenlijk...
maar ik ben zooooo nieuwsgierig...
we hebben op 25 augustus de screening, ik ben dan precies 21 weken,
en denk niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen....
we hebben al 2 jongens en een meid, dus voor het evenwicht is een
meisje wel leuk, maar jongens zijn liever hahaha dussss
ik ben blij met een gezond kind met alles erop en eraan, en de rest
maakt me niet uit!!
liefs wenn

Ja wij weten het al!! Erg vroeg, maar het kan bijna niet missen; het word een jongen. Ik had gehoopt op een tweede meisje maar ben ook erg blij met een jongen hoor.
Grtz!! Esther. 14wk.

Terug
Bovenaan