jongen / meisje?

hoi meiden,
hebben jullie eigenlijk een 'gevoel'bij wat jullie gaan krijgen????
ben neiuwsgierig of jullie gevoel straks gaat kloppen...
ik weet het echt niet hoor, bij onze eerste zoooooo ontzettend fout gevoel.
maar ik gok op een jongen.
mischien ook leuk om er een lijstje van te maken en dan straks tjekken!

liefs lot.

Ik gok op een meisje.
Bij onze jongens had ik het goed, dus ik hoop dit keer ook. Lijkt me wel leuk, na 2 jongens nog 1 meisje. Maar natuurlijk ben ik met nog een jongen ook superblij!

Ik denk een jongen maar ik zit echt te twijfelen omdat mijn zwangerschapskwaaltjes ook totaal anders is. Ik zou graag wel een meisje willen hebben, maar jongen zou ook wel goed zijn hoor!

Ik denk zelf dat we weer een meisje krijgen. De vorige keer was mijn gevoel ook zo sterk, en het klopte. Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap ook redelijk hetzelfde. Met de 20-weken echo hopen we het te kunnen zien!

Ik vind het erg moeilijk om te bedenken, ik had het bij de andere 2 ook niet, dat ik dacht n jongen.

Nu zijn er al wel mensen (van de weinige mensen die t al weten) die zeggen; het wordt vast een meisje.
Ook mijn partner heeft gezegd, dit was een eigenwijs zaadje(andere 2 zijn jongens en beide via ICSI), dus het zal wel een meisje worden.

Het enige verschil dat ik merk is dat mijn haar nog niet echt voller is, dat had ik bij de jongens wel. Verder net zo misselijk als in t begin bij de andere 2.

Het is afwachten, ik hoop dat het te zien is met de 20 weken echo, hoewel mijn partner nog niet weet of hij hij het wel wil weten.

Terug
Bovenaan