Jongen/Meisje????

Wat denken jullie dat het wordt?
Ik heb al een zoontje van 3, dus een meisje zou superleuk zijn, maar ach ik weet hoe leuk jongetjes kunnen zijn.
Stiekem gaat mijn voorkeur toch wel uit naar een meisje (ook al mag je dat misschien niet zeggen) zeker omdat ik soms nog misselijk ben (afgelopen zaterdag de auto ondergespuugd) en iedereen dan zegt, oh het wordt een meisje!
Nog 6 weken en dan weten we het!

hey mirjam!

Ik wil je niet uit je droom helpen, maar ik ben niet misselijk geweest en heb tot nu toe maar 1x overgegeven (ben nu 20,4wkn) en krijg een meisje haha.
ik ben het ultieme voorbeeld dat al die baker praatjes niet kloppen ;-)

maar ook ik had de voorkeur voor een dochter, denk dat het wel normaal is dat je een voorkeur heb.
misschien is het ook wel onbewust een voorgevoel!

laat je het weten over 6 weken??

Hoi,

Ik denk dat wij een jongen krijgen... Mijn voorkeur gaat ook uit naar een meisje hoor, maar uiteraard is alles welkom !! Iedereen heeft toch stiekem een voorkeur, dat vind ik heel normaal!

Liefs

In het begin dacht ik dat we een meisje zouden krijgen (hebben al een knul van 4,5) maar dat gevoel is steeds meer aan het veranderen. Gevoelsmatig denk ik nu toch dat het een jongen wordt.

Bij de eerste zwangerschap heb ik van begin af aan geroepen dat het een jongen zou worden. Mijn gevoel was zo sterk en bleek te kloppen. Nu heb ik er niet zo'n sterk gevoel over.

Gr Ingrid

Ik denk een jongen... volgens mezelf, volgens de bakerpraatjes (!), volgens iedereen om mij heen (behalve mijn moeder) en omdat ik een méga-buik heb en pas 16 weken zwanger ben....
Stiekem is mijn voorkeur ook een jongen, hahaha...

Aangezien ik 3jongens heb en nu echt compleet en totaal anders zwanger ben denk ik ook dat het een meisje is!
Nog tot de 20e wachten en dan weten we het (hopelijk)
Ach we zien het wel, ben zowiezo blij met deze 4e kruimel,,hihi
Voorkeur mag toch best, ik zou een meid idd heel leuk/anders vinden!
Liefs

Bij mij zijn alledrie zwangerschappen tot nu toe anders. Bij de eerste veel misselijk en niet spugen, wel heeeel erg moe vanaf wk 4 en enorm dik is een jongen. Bij de 2de in het begin meteen een buik , misselijk en beetje spugen en enorm moe vanaf wk 4...ook een jongen.
En nu veel aan het spugen, hele dagen misselijk, nu nog een klein buikje en pas vanaf een week of 15 moe...maar denk toch weer een jongen (misschien zelfbescherming want ik zou echt heel graag een meid willen!!!)

Groetjes

Terug
Bovenaan