Jongen * Meisje

Willen jullie eigenlijk weten of het een jongen of een meisje is? Bij de eerste wisten we het niet. Bij de tweede wisten we het wel. Nu denk ik dat ik het toch ook wel wil weten. Niemand wist trouwens dat wij het wisten! Was echt ons geheimpje! :0)

Nee wij willen het absoluut niet weten. heb moet een verassing zijn. wij dachten dat we een zoon zouden krijgen de vroige keer en het was een prachtige dochter, zo leuk!

Bij de eerste wisten wij het niet. Mn man wilde het niet weten, ik wel graag maar sloot me aan bij hem. Bij de 2e wilde ik het zeker wel weten, mn man gaf toe en vanaf de 20 weken echo wisten wij dat we een meisje kregen (de eerste was een jongen). We hebben het wel samen geheim kunnen houden voor iedereen tot na de bevalling! Nu bij de 3e wil ik het graag weer weten, gewoon omdat het praktisch is. Dan weet ik welke spullen ik van de zolder moet halen ;-) Geniet van je zwangerschap!

oooh ik ben veeeeel te nieuwsgierig. Wil het echt weer weten! we wisten het bij allebei de jongens ook met 16 weken en ga ook dit keer weer een pretecho aanvragen!! Daarnaast mag ook iedereen het weten. wel zo handig!

Ik ben zelf ook veel te nieuwsgierig, maar mijn man wil het niet weten. We zijn er dus nog helemaal over uit. Maar ben bang dat mijn man zijn zin gaat krijgen.....

Terug
Bovenaan