Jongen/meisje

Hi allemaal,

Ben razendbenieuwd of jullie willen weten wat het geslacht van je kindje wordt en of jullie stiekem een voorkeur hebben?

Bij de eerste wist ik gelijk dat het een jongen werd en dat wilde ik ook graag.
Nu denk ik dat het een meisje wordt, maar omdat m'n zusje ook zwanger is, zijn mijn gevoelens misschien een beetje in de war :). M'n schoonfamilie hoopt innig op een meisje omdat het 't laatste kleinkind wordt en verder alleen jongens zijn.
We willen net met de 20 weken echo in ieder geval wel weten, en misschien al met de pretecho :)

Als het maar gezond is toch!

Ja wij willen het deze keer ook weten! Lijkt me leuk om gerichte spulletjes te kopen, dat hadden we bij de eerste zwangerschap niet. Toen as het tot het laatste moment een verrassing :D
Mijn gevoel zegt een jongetje... ;)

Wij willen het ook weer weten, net zoals de vorige keer.

Ik voelde met Naomi al aan dat het een meisje werd.
Nu voel ik me anders en denk dat het een jongentje word.

Maakt mij niet uit, als de kleine maar gezond is.

De vorige keer dacht ik dat het een jongetje zou worden, maar het werd een.... meisje! haha We wisten het al wel bij de 20 weken echo en ik vond het zelf zo leuk om te weten, je kindje heeft dan al een naam en gericht kleertjes kijken, kamertje inrichten, vond ik heerlijk!

Voor nu heb ik het gevoel dat het een jongen wordt... haha. Maar op mijn intuitie afgaan lijkt me niet zo verstandig dus als alle goed gaat met de kleine willen we het wel graag weten..

Ik moet zeggen trouwens dat ik beide erg leuk zou vinden. Een jongetje kunnen we vernoemen naar mijn moeder.
Zelf heb ik alleen broers en twee meiden vind ik ook wel prachtig hoor.

Terug
Bovenaan