jongen of meisje?

Hoi allemaal,
Wie weet hoe je precies het verschil kan zien tussen het geslacht van een jongen en een meisje op een pretecho? Dit klinkt waarschijnlijk erg dom, maar de navelstreng zat voor een eventueel piemeltje en je zag iets wat op een balzak leek of misschien toch wel schaamlippen?
We wilden het in eerste instantie niet weten, vandaar dat het niet is behandeld, maar omdat je dit meerdere malen kan zien op de echo zijn we achteraf toch wel nieuwsgierig geworden. Wie kan ons helpen. Ik ben bijna 20 wkn.
 
Ons werd uitgelegd dat het bij een meisje ' streepjes' zijn. Dan zouden er dus 3 duidelijke streepjes (schaamlipjes) te zien zijn. Wij wisten al voor de pretecho dat we een jongen kregen en streepjes waren er inderdaad niet te zien.

Bij mij is het trouwens de eerste en wij zij harstikke blij dat we weten wat het is, voor mij is het echter geworden sinds ik weet dat het een jongetje is.
groetjes, Jane 26 weken
 
Het moet inderdaad duidelijk te zien zijn. Wij willen het niet weten, laten ons lekker verrassen. We hebben allebei het gevoel dat het een meisje is, maar je weet maar nooit...
 
Je baby wil denk ik duidelijk een verrassing zijn!!! Dan moet het wel een meisje zijn, want een jongen is zo trots op zijn zaakje dat hij dat pontificaal in de "camera" zo tonen ;) Even zonder gekheid. Ik heb geen idee of je dat zelf goed ziet. Op een 2-d echo haal ik het er tenminste niet uit ook al hebben gezegd waar ik moet kijken en wat ik moet zien. Maar op een 3-d is het misschien allemaal duidelijker. Ik weet het niet. Toch maar even wachten of de foto de volgende keer mee naar de VK nemen. Misschien kan zij wel zien wat het is of een betere gok maken.

Succes ermee!!
 
Op mijn echo werd vastgesteld dat ik een meisje kreeg. Inderdaad 3 streepjes, maar het is dat de echografiste dat duidelijk liet zien en het erbij vertelde, want anders had ik er zelf geen erg in gehad.
 
Terug
Bovenaan