Jongen of meisje

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week bij de vk nog een echo gehad.Graag wilde ik weten wat het word.Nu zegt de vk het word waarschijnlijk een meisje.Maar ja nu kan ik er niks mee want waarschijnlijk hoe zeker is dat.Ik zou zo graag roze dingen willen kopen.maar ja nog maar niet doen of wel??
ik heb een echo met 24 weken gehad.
Ik ben benieuwd wat jullie mening er over is.

groet Rosa
 
Balen is dat joh! Nu weet je eigenlijk nog niets!

Wij willen ook graag weten wat het is en hopen rond een week of 20 weer een echo te krijgen.

Ik hoop dat het dan goed te zien is. Al denk ik dat het makkelijker te zien is al het een jongetje is dan bij een meisje.

Maar die onzekerheid is niet leuk als je het echt wilt weten.

Tja... nog een echo maken?? Lastig.

Succes!
Liefs Bieb.
 
Ik zou nog een echo laten maken, evt. een pretecho. En dan door een ervaren echoscopist. Ze kunnen 't heus wel zien, mits ze echt ervaren zijn EN de baby goed ligt. Fouten worden nog steeds gemaakt maar dan wordt er niet goed gekeken of er wordt gegokt.
Ik zou gewoon nog een (pret)echo laten maken als je het zeker wilt weten!
 
hoi hoi

teneerste mooie naam, mijn dochter heet Rosà.

Je had eigenlijk aan je vk moeten vragen hoeveeln % ze zeker wist dat het een meisje is. Ik heb een echo gehad met 24 weken en het was duidelijk te zien hoor. Anders kan je nog een keer naar een pretechobureau gaan. Maar ja ze zullen nooit met 100%zekerheid kunnen zeggen wat het is. Het burau waar ik ben geweest had het in 9 jaar tijd 1 keer fout gehad. Dus ik vertrouwde er gewoon op.

succes
 
Tja,meestal hebben ze het wel goed hoor maar als hij of zij niet duidelijk laat zien kunnen ze geen 100 % geven. Bij mij is met 15 weken een echo gemaakt,daar vermoedde mijn vk een jongen,zonder zijn geslachtsdeel te kunnen zien,maar puur aan de bouw van het kindje en ze bleek gelijk te hebben,met de echo van 25 weken was het overduidelijk te zien...Je kunt wel een pret-echo laten maken als je het echt wilt weten natuurlijk...altijd leuk!!!

groetjes!!
 
hoi rosa
wij hebben bij 22 weken een pretecho laten doen bij zo'n buro,dat vrouwtje zei dat ze het nog nooit mis heeft gehad,dus dan zouden wij de 1e zijn bij ons word het een jongetje je zag het heel duidelijk dus ja onze kledingkast hangt dus helemaal vol met stoere jongenskleding,de kinderkamer hebben we neutraal gehouden dat zou ik toch ook doen.ik zou gewoon nog een keer een echo laten maken want het is wel vaag wat ze zei,succes en een goede zwangerschap
 
Hoi Rosa,

Bij mij zeiden ze op het ziekenhuis ook voor 99 % een meisje. Toen heb ik toch nog een pretecho laten maken want ik wilde 100 % zekerheid. En wat bleek......... Ik krijg een JONGEN! Dus ik zou het nog even laten checken bij een pretechobureau.
Succes.
 
Terug
Bovenaan