Jongen of meisje

Ja, wel een beetje voorbarig ( letterlijk en figuurlijk) maar ik denk dus echt dat het een meisje is!!
Hebben jullie ook een sterk vermoeden? Vinden jullie het onzin om het al zo snel te denken te weten? En het taboe.......wat zou je het leifst willen? Ja, dat het gezond is wiullen we allemaal.

Gezondheid op 1!!!

Maar omdat wij genoeg bedenktijd hebben gehad, hebben we het onderwerp wel eens besproken. Het lijkt mij toch fijn nog een boy erbij. Het is een gevoel en dat heeft ook met mijn verleden te maken, maar daar in tegen lijkt een dochter mij ook wel weer HEEL bijzonder. Ik heb gewoon een super band, dat zie ik ook bij mijn schoonmoeder en schoonzusje.

Maar door ons gevoel en omdat ons ventje roept een broertje te willen zegt mijn man het is een meisje. Hij is hier heel stellend in...ik heb er nog geen gevoel bij.

Iedereen was er bij ons zoontje overtuigd van dat het een meisje zou zijn, dus ik lachte inwendig, dan is het een jongen en ja hoor! Wij wisten het ook pas bij de bevalling, daar kiezen we nu ook weer voor.

Maar het komt er op neer dat het niet uit maakt, dus dan is het antwoordt toch weer GEZOND!!!

Maar mijn gevoel kan met een paar maand wel erg versterkt zijn naar een jongen of meisje, dus misschien is het leuk om dit onderwerp terug te laten komen :)

Liefs grotebroer

hallo,

de eerst gedachte die ik had toen ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik het idee dat het een jongen is maar ja kan altijd nog veranderen!
wij hebben een dochter van 3 dus een jongen erbij zou leuk zijn!
mijn vriend zou graag een jongen willen mij maakt het eigenlijk niet uit want heb nu een dochter vind ik ook harstikke leuk!
als we een jongen zouden krijgen hebben we van allebei wat maar ja 2 meiden is ook niet vekeerd!
xx sas

Hey

Wij denken een jongen... Bij de vorige dachten we dat het een meisje zou worden gek he zo snel?

Volgens de chinese berekening zou ik de eerste keer een meisje krijgen en nu wordt het een jongen... We hopen allebei op een boy maar uiteraard gezond is het belangrijkste... 10 tenen en 10 vingers...

Aangezien wij een jongen en een meisje hebben, maak het ons echt helemaal niks uit. Gezond, dat is voor ons ook echt f allerbelangrijkste. Wij willen wel weten wat t wordt. Bij de eerste niet, tweede wel en dat vond ik zo leuk omdat je dan echt gericht kan shoppen!! We houden het wel verder geheim!! (behalve wrs voor jullie:))

Bij m'n eerste wist ik het ook en heb ik het geheim weten te houden (moeilijk hoor!!).
Deze keer twijvel ik nog. Heb de hele tijd gedacht dat ik het de volgende keer niet wilde weten maar nu ik eenmaal zwanger ben....... Dat gericht shoppen en voorpret is toch wel heel leuk. En je kan je gewoon een beter plaatje vormen van de toekomst.
Voor mijn zoontje lijkt me een broertje trouwens het leukst.

ik heb al 3 kids
waar van 1 dochter en dan 2 zoontjes.
tuurlijk inderdaad als het maar gezond is!
mijn gevoel zegt dat het een meisje is..........
bij me dochter wist ik het niet en dat had ook wel wat leuks. me 2 de zoon wist ik het wel en hebben we het geheim gehouden voor andere dat had ook wel zijn leuke kanten. de derde wisten we het weer en hebben het wel verteld aan andere. dat vond ik achteraf wel iets minder. dus deze keer willen we het wel weten, maar houden het geheim voor andere denk ik.
groetjes van

Hoi!

Ja ik heb wel een voorgevoel.. wij allemaal eigenlijk.. Dat het dit keer een jongen zal zijn.

Nouja, zodra ik het weet mag iedereen het lekker weten.. ben niet zo goed in geheimpjes bewaren die ik leuk vindt hihi

Terug
Bovenaan