Jongen of meisje????

Ik kan echt nu al niet wachten tot de 20 wkn echo. Ten eerste is het natuurlijk weer een geruststelling als alles goed blijkt te zijn. Maar ik wil ook heeeeeeel erg graag weten wat het wordt. Mijn gevoel zegt nu een meisje, maar ja.....waar is zoiets eigenlijk op gebaseerd he?! Het maakt mij echt niet uit wat het wordt.
Maar als je het weet kan je lekker gericht shoppen enzo. Bij de eerste wist ik het niet, toen vond ik dat leuk. Bij de tweede waist ik het wel en dat vond ik echt superleuk. Toen had ik alle neutrale babyspullen ook al in huis dus toen ik het wist kon eindelijk stoere pakjes gaan kopen die ik ook echt zou gaan gebruiken.

Willen jullie weten wat het wordt?? En heb je zelf al een gevoel wat het is??

grtz Sanne

Hey!

Bij mijn vorige twee zwschappen wist ik het niet, al had ik wel op het laatst het gevoel van meisjes (zijn het ook). Nu wil ik het eigenlijk weer niet weten, al zal dat wel lastig worden, ben wel erg nieuwsgierig! Bij de tweede twijfelde ik ook al maar toen wilde mn man het absoluut niet weten, maar wie weet gaan we dit keer toch nog overstag? Mijn gevoel zegt nu een jongen, maar dat heeft meer met moment van bevruchting te maken..!
XX

ja die nieuwsgierigheid.....bijna niet te bedwingen he?! Ja als je man het niet wil weten hoef je niet meer te twijfelen he?! Je moet het toch samen willen zoiets
xxx

ja wij willen het ook weten!!
was voorheen een beetje gaan twijfelen ma toen zagen we afgelope zaterdag zo'n stoer baseball jasje helemaal geweldig!!en toen wisten we 100% zeker dat we willen weten wat het word..
is zo'n stuk makkelijker!! ik heb geen idee wat het zal worden, ene dag denk ik een meisje en de andere dag een jongen
xxx

Nee wij willen het niet weten. Wij hebben een zoon van 5 jaar en daarvan wisten we wat het werd. Nu willen we ons compleet laten verrassen. Ik denk (mijn gevoel zegt) zelf een meisje, maar we zullen wel zien he! :))

Wij willen het wel weten. We weten nog niet of we dat dan ook aan anderen gaan vertellen. Ik heb op dit moment het gevoel dat het een meisje wordt, maar ik heb 1x gedroomd over ons kindje en toen was het een jongen... het kan nog alle kanten op! :)

waar halen jullie dat gevoel vandaan vind dat zo bijzonder
ik weet het is een baby hahahaha

nou wat wij wel zeggen is dat het vast een jongen zal worden.... ben wel een jongens mama van stoeien en bomen klimmen
mijn man zou het geweldig vinden een meisje te krijgen
ik heb meer feeling bij jongens wat stoerder en niet de haartjes in een vlechtje enzo ...

mijn man wil het wel weten en ik liever niet
dus ben benieuwd wie er gaat winnen

Terug
Bovenaan