Jongen of meisje?

Hoi! Ben nu 15 weken zwanger en heb over 1,5 week een afspraak staan voor een pretecho om het geslacht te kunnen bepalen. Ben zo nieuwsgierig en kon gewoon niet wachten tot de 20 weken echo.

Zijn er anderen die dit ook doen of al hebben gedaan?

Trouwens nog wat suggesties voor jongensnamen? Daar komen we maar niet uit... Haha!

Wij gaan ook voor de 20 weken echo al eens kijken of we 'iets' zien... we gaan dit bij mijn zus (verloskundige) doen. Waarschijnlijk als ik rond de 17 a 18 weken zwanger ben. En uhh, wij weten zelf ook nog geen jongensnaam, moeilijk he! Daarom gaan we nu eerst afwachten wat het wordt.. misschien hoeven we daar dan niet meer over na te denken, haha. Groetjes en een fijn weekend.

Wij hebben 2 aug weer een afspraak staan bij de verloskundige.. hopelijk gaan ze dan kijken.. ben zoo benieuwd... namen liggen klaar zowel voor een meisje als een jongen..

xxx

Wij kunnen ook niet wachten, met 15 weken op 1 augustus hebben wij een pretecho. Wij hebben inmiddels wel al meiden namen maar ook nog geen (leuke) jongensnaam. Eerst de echo maar afwachten, scheelt hoef je maar 1 naam te bedenken....
doeiii

Wij willen niet weten wat het wordt, gewoon omdat het zo leuk is het een verrassing te houden tot de baby geboren is. Wat namen betreft, we weten het voor geen van beide geslachten, er zijn wel een paar hele grote kanshebbers, ach ja, we hebben nog 25 weken.

Wij hebben dit ook, eerst een geslachtsbepaling en daarna de 20 weken echo, ik wil het altijd graag 2x horen ter zekerheid ;)

Welke namen vindt je leuk, stoere, klassieke, korte of lange ? Nog een bepaalde beginletter ?

Terug
Bovenaan