Jongen of meisje?

Hoi,

ik las net dat er een een test te koop is die het geslacht kan vertellen. Werkt zoals een zwangerschapstest.Het kan namelijk al vanaf 6 weken, dus dan hoef ik niet zolang meer te wachten. Het is te koop op www.rikenroos.nl.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou je dat aan je urine kunnen zien vraag ik me af. Is er een dokter in de zaal :)?
 
Ik heb dat toevallig van de week ook ergens gelezen. Die test schijnt voor 90% betrouwbaar te zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee en vraag me ook af hoe ze dat dan kunnen testen.....
 
hmm dit vind ik vaak een twijfelpunt! als je erop gaat googelen dan zie je dat het heel erg vaak niet klopt.. volgens mij is het 50/50!
ik persoonlijk denk dat ze erg leuk inspelen op vrouwen en hun nieuwschierigheid...
geloof dus ook niet in deze test... dan deden artsen ze ook wel ipv bloedtesten.... toch?

liefs
 
Hoe kan dat met een test zichtbaar worden? als het aan je urine zou liggen zou iedereen wel zo'n test kopen ;-) Een troost; een goeie vriendin kon bij 16 weken het geslacht al zien... !! helaas is ook dit weer wachten wachten wachten geblazen...
 
ik geloof het ook niet echt eigelijk.. je moe niet voor niks tot de minimale 16 weken wachten voor je het geslacht weet.. vraag me ook af hoe je urine dit kan meten.. misschien maakt een jongen meer hormonen aan dan en meisje of anders om? maar lijk me zo onlogisch heb er nog nooit van gehoord haha... en idd ze spelen op de nieuwschrierigheid van de vrouw ik ben pril zwanger ik ben zoo nieuwschierig maar wil ook tot de 9 maanden wachten de bevalling dus.. vraag me af of ik dat red.. met me oudste wist ik het met 25 weken en met mijn jongste 16 weken...
 
mischien reageer ik heel erg laat op dit topic maar uit ervaring van een vriendin van me ,, bij haar was het dus met de 6 weken een meisje en ja hoor met haar pret echo was het ook echt een meisje

ik reageer wel laat maar mischien voor iemand die het nog wil weten ..
 
Terug
Bovenaan