Jongen of meisje?

Vandaag bij de VK geweest. Hartslagje van onze 'Apie' zat tussen de 150 en 160 per minuut.
Nu heb ik ergens gehoord dat als de hartslag boven de 140 is, dat het dan een meisje wordt. Zit het onder de 140, wordt het een jongen.
Iemand een idee of dit kan kloppen of is dit wee zo;n bakerpraatje?

'June' had een hartslag van 152... De VK vertelde dat het vrijwel altijd tussen 140 en 160 slagen per minuut zit in de 12e week. Ik denk dus niet dat het waar is.. Liefs Chantal

Mijn vk en gyn en echoscopiste hebben mij ook verteld dat de hartslag altijd hoog is. Ben het met supertje eens denk dat het een bakerpraatje is. Volgens mij nog zo'n bakerpraatje: Als je veel last hebt van puistjes zou je een jongen krijgen.
Verder 1 die ik een klein beetje vertrouw is als je een ronde buik hebt op het eind dan is het een meisje en als je buik meer een kegel of punt naar voren is dan is het een jongen. Heb dat toch wel een paar keer gezien en klopte meestal.

Bij m'n eerste had een lage hartslag, dus toen zei de verloskundige dat het waarschijnlijk een jongen zou zijn volgens het bakerpraatje... (was wel aan het eind van de zwangerschap) maar het is toch echt een meid geworden :)
Dus denk dat het echt een bakerpraatje is!!!

Liefs Laura

Dat van de hartslag heb ik inderdaad vaker gehoord. Ik heb geen idee of het klopt. we zullen zien..

zelf heb ik ook heel sterk het voorgevoel dat het een jongen is. waarom weet ik niet.. Maar 20 december gaan we het horen. Ben echt zo benieuwd.

Liefss Inge

Terug
Bovenaan