Jongen of meisje??

Ik heb een beetje een stomme vraag: heel veel mensen vragen steeds aan me: heb je het gevoel dat het een jongen of een meisje krijgt?

Ik ben nu 14 weken, maar ik vraag me af: hoe voel je dat? ik heb werkelijk geen flauw idee!

Ik ben erg nieuwsgierig naar de volgende echo!

Hoe ging dat bij jullie? goed gegokt?? of niet??

He meid,

Hoe voel je dat? Tja... Soms gaat je gevoel een bepaalde richting uit. Denk je aan een jongen of aan een meisje?
Bij de eerste waren mijn man en ik ervan overtuigd dat het een meisje gaat worden. Zelfs mijn moeder zij op de dag dat we het toen vertelde dat het een meisje gaat worden. Nou. wij hebben geluk gehad en een goed gevoel gehad: we hebben toen een dochter gekregen.

En nu? De eerste 17 weken was ik ervan overtuigd dat het een jongetje wordt. Maar sinds deze week twijfel ik weer. Nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik niet kan wachten tot de geboorte wat het gaat worden. dus volgende week met de 20wekenecho krijgen we te horen wat het geslacht is. Kijken of mijn eerste gevoel toch goed was ;)

Ik las in een ander topic van je dat je met 16weken een echo krijgt. Ze kunnen dan idd al het geslacht zien.

Groetjes,
Cass

Mijn man was overtuigd van een dochter...maar ik dacht een zoon! Waarom ik dat dacht geen flauw idee gewoon een gevoel ik had een stiekeme voorkeur voor een meisje maar heb al de hee tijd gezegd dat het een jongetje zou worden...en vandaag de pretecho gehad en ja hoor een jongetje!! Ik denk dat het gewoon een soort van voorgevoel is Maarja dat zegt natuurlijk niets! Met 16 weken kunnen ze vaak het geslacht al zien! Wij gingen vanochtend met 16+3 maar bleek al op 17 weken te zitten en zeer goed zichtbaar geslacht! :)

Soms heb je gewoon zelf een idee wat het wordt, maar je kan er ook naast zitten hoor. Wij waren ervan overtuigd dat we een meisje zouden krijgen en tijdens de echo blijkt het toch een jongetje te zijn (ook heel blij mee hoor). Maar je gevoel kan je dus ook in de maling nemen.

Ik droom er zelf vaak over. Dan heb ik een baby in m'n armen en dat is dan een jongetje (bij deze zwangerschap), en bij de vorige zag ik een meisje (ik heb nu een zoontje rondlopen, hihi).

je voelt dat niet letterlijk...maar figuurlijk...overigens mijn gevoel komt nooit uit hahaha
heb t altijd mis...ook bij anderen!!

weet trouwens wel met zekerheid te zeggen dat ik een jongetje krijg...mar dat komt omdat we dat al gezien hebben;-))

hier hebben we dus menings verschillen haha
Ik zeg van ik weet wel zeker een meisje (bij mijn andere 2 kids had ik het ook goed)
Maar mijn man zegt nu dus een jongetje(en die had het ook goed vorige keren...)

Wij hebben 18 mei de echo en wie weet zien we het dan wel
Maar stiekum ben ik wel heel zeker van mijn zaak.. heb zelfs al meer roze kleertjes in de kast dan blauw hahaha

Terug
Bovenaan