Jongen of Meisje

Ik ben benieuwd of jullie een gevoel hebben of je een jongen of een meisje krijgt? En of jullie het willen weten of juist niet? En als je het weet of je het dan voor jezelf houdt of juist tegen iedereen verteld? Dit is mijn derde zwangerschap en ik ben er van overtuigd dat we een jongentje krijgen, terwijl mijn man juist een meisje denkt. Bij mijn eerste zwangerschap wilde we niet weten wat het werd, bij mijn tweede zwangerschap wisten we het wel maar hebben we het tegen niemand verteld, maar dat was moeilijk zeg. Deze derde zwangerschap gaan we gewoon aan iedereen vertellen wat we krjjgen. Hihi.... Net zo handig kunnen ze alvast op zoek naar leuke cadeau's. En kunnen we zonder geheimzinnig te doen ons huis verbouwen. Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat gaan doen?

Mijn gevoel zegt hier sterk een meisje... 13 augustus hebben we de 20 weken echo en dan gaan we ook kijken wat het word. Wel houden we het voor onszelf. We zeggen dat we het niet wilden weten. Deden we bij ons zoontje toen ook. Dat wisten we met de 29e week. en werkte prima zo. Ookal versprak ik me zo nu en dan.... het viel niemand op want wij wisten het ja niet.... lol....

Dat gaan we nu weer doen. Alleen mn beste vriendin die we wekelijks zien die weet dat wij het wel weten straks.

Ik heb absoluut geen idee wat het wordt.

Wij krijgen 14 september de 20 weken echo. ik ben aan het twijfelen, maar manlief wil het niet weten. Dus ik denk dat het bij ons een verassing wordt.

Ik denk ook aan een meid!
Ik heb een meisje en een jongen. Bij beide had ik het goed. De eerste wisten wij het alleen, de tweede beste vriendin en nu vertellen we het iedereen.

Kan het niet nog eens maanden aanhoren, 'oh nee ze draagt zo dus is het dit' of ' echt een meisjesbuik' terwijl het een jongen was....aaarrrggghhh ik werd er echt niet goed van, vooral schoonfamilie! Ging maanden zo door!
Zij vinden het ook niet leuk dat we het vertellen, hebben ze niets meer te raden.

Wij willen vrijdag na onze echo met definitieve datum een afspraak maken voor een geslachtsbepalingsecho.
Bij de 20 wkecho is het totaal geen prioriteit en als ze het niet kunnen zien heb je pech. Vandaar dat wij het zo gaan doen, en ook omdat ik natuurlijk niet wachten kan-:)

hey meiden

ik twijfel heel erg of ik het dit keer wil weten. bij mijn zoontje wist ik het niet en mijn vermoeden was ook niet goed. daar had ik bewust voor gekozen omdat ik de verassing zo leuk vind. maar nu krijg ik eindelijk een tweede en ben ik alleen. en wil ik het misschien wel weten omdat ik dan wat voorbereidingen kan treffen. bv met de trakttie voor mijn zoontje ofzo. ik weet het dus nog niet...

groetjes muppet

Hai,

Wij willen het niet weten al twijfelde ik wel omdat we het bij ons zoontje niet wisten dacht ik nu ach misschien wel handig. Maar mijn vriend wil het echt niet weten dus dan ga ik het niet in mijn eentje weten dat wordt niks. Dus we gaan weer voor de verassing.
Ik denk zelf dat ik nu een meisje krijg omdat ik me zo anders voel als bij mijn zoontje maar dat zegt ook niks als ik zo om heen hoor heeft iedereen steeds verschillende zwangerschappen ook bij hetzelfde geslacht.

Nu eerst maar morgen onze 1e echo afwachten!

X

Hoi,

Ik denk dat we weer een meisje krijgen.
Niet dat het me uit zou maken hoor. zou met beide even blij zijn als het maar gezond is.

Bij onze eerste wisten we dat het een meisje werd. En hebben dat ook lekker geheim gehouden. Nu willen we het weer weten. Ook denk ik dat we het weer voor ons gaan houden.

maar dat ligt eraan of dat gaat lukken, bij de eerste konden we het goed voor ons houden.

xx

Terug
Bovenaan