Jongen of meisje?

Hallo allemaal,

willen jullie voor de bevalling al weten of jullie kindje een jongen of een meisje is?

Ik twijfel hier over. Aan de ene kant lijkt het mij leuk om te weten maar de verassing is ook wel erg leuk.

Wat zijn jullie redenen geweest om het wel of juist niet te weten?

Groetjes!

Hoi!

Bij mij was het ook een beetje dubbel, mijn schoonzus was ook zwanger (zij was 10 weken verder dan ik, ben zelf 11 juni uitgerekend), en als zij er voor had gekozen om het niet te weten had ik het ook niet willen weten, dan had je samen de verrassing gehad.

Maar hun wilden het uiteindelijk wel weten en kregen weer een jongen en aangezien mijn andere 2 zussen ook jongens hebben, had ik ineens sterk het gevoel dat ik een meisje zou krijgen en toen wilde ik het per se weten en toen hebben we met 15 weken een pretecho laten maken en mijn gevoel klopte haha!

En achteraf, met veel dingen vonden we het makkelijker, qua spullen, kleren, namen.. uiteindelijk blijft het namelijk nog steeds een verrassing als je kindje geboren wordt want je bent namelijk ook nieuwsgierig op wie je kindje lijkt, hoe het zal zijn etc.

Groetjes :)

Hey :) Mijn ventje gaat het geslacht weten, ik niet. Ik heb er bewust voor gekozen om het niet te weten.

Wat kleertjes en spullen betreft, wij hebben van elk geslacht al wat liggen van mijn broers en zus, dus dat is geen enkel probleem. Zus heeft een jongen en een meisje, ene broer heeft twee jongens en andere broer heeft twee meisjes.

Mijn ventje wil graag een jongen :)

xxx

Hee! Wij doen een gender party! Met alle familie bij elkaar en dan met een taart met de kleur van de baby. Zo kan iedereen er alvast aan wennen en is dit veel makkelijker met kleding.

Groetjes!

Ik wil het heel graag weten. Een verrassing is het toch, nu met 20 weken of straks met 9 maanden. Ik vind het wel fijn om al aan het idee te kunnen wennen van een jongen of een meisje. Ook een stuk handiger wbt kleding en spulletjes tegenwoordig.

Woensdag hebben we de 20 weken echo! Spannend!

<p style="text-align: right;">Wij wisten het bij de 1e wel. Mijn man wilde het toen graag weten. Nu inmiddels 28 weken zwanger van de 2e. Deze keer is het een verassing. Ook dit vind ik erg leuk.  Ik vind het beide leuk. Een verassing is het inderdaad altijd, maar het doet er simpelweg niet toe wat het is... als het maar goed en gezond ter wereld komt.  Het heeft beide wel wat. Volg je gevoel. Succes met het maken van je keuze!</p>

<p style="text-align: left;">Leuk om te lezen.</p>
<p style="text-align: left;">Meeste gaan wel voor eerder weten heb ik het idee. Daar spelen de winkels ook goed op in. Bijna geen leuke dingen meer neutraal te krijgen.. dwingt je bijna wel tot die keuze.</p>
<p style="text-align: left;">Heb zelf het gevoel dat het een jongen is maar ben bang dat ik daar onbewust teveel aan vast ga houden ofzo. Aan de andere kant maakt het mij ook echt niets uit wat het is.</p>
<p style="text-align: left;">Caro89, zul je het niet aan je man merken dan? Ik zou dan gelijk door hebben wat het is aan zijn reactie.  :)</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>

Maris, ik denk wel dat ik het aan zijn gezicht/reactie zal zien morgen. Maar we zullen wel zien. Het maakt mij gewoon echt niet uit wat het is, zolang het hartje maar blijft kloppen en het gezond is :)

Terug
Bovenaan