Jongen voor ons!

Vandaag hadden wij onze pretecho. Ze zei van te voren dat als ze het niet met zekerheid kon zien, ze het niet bekend zou maken. Maar het blijkt dat de baby al goed aan het oefenen is... want zijn kleine staafje stond nu al recht overeind! Dus het was de eerste minuut meteen al duidelijk hahaha. Balletjes waren ook al goed zichtbaar, dus bevestiging na bevestiging. Zowel mijn voorgevoel als de test met de naald hebben gelijk gekregen. Voor de Hyvers onder ons, daar heb ik het nog niet bekend gemaakt dus graag nog even geen krabbels etc. over het geslacht.

We hebben al een naam, daar waren we het al snel over eens. Het geboortepakje en de eerste gewone outfit in maatje 56 is binnen... Echt zo fijn om nu gericht te kunnen shoppen! Heb het gevoel dat ik vandaag echt eindelijk op die roze (of is het nu een blauwe?) wolk ben aangekomen!

Een jongetje, leuk zeg! Fijn voor jullie dat jullie het nu weten en gericht kunnen shoppen enzo. Bij ons blijft alles lekker neutraal tot de geboorte.

WAUW!!!!
Wat gaaf!!...

Ik hoop dat ze het bij onze twee ook te zien krijgen as donderdag...
En ik ben vooral benieuwd...hoeveel jongens en meiden er geboren gaan worden!!

@Jess...geniet er van van je shoppen..hihi en je blauwe wolk...

zoo wat leuk zeg dat jullie al weten wat het wordt :)

ik d8 altijd dat je een pretecho pas met 20wkn kon laten doen..

wij hopen ook gauw te weten wat het geslacht is van ons kindje..lijkt me zo leuk..

Terug
Bovenaan