Jongen !

Vanmorgen de 20 weken echo gehad en zover ze het konden zien zag het er allemaal goed uit gelukkig !! Ik moet zeggen dat ik toch een beetje zenuwachtig was. Maar ik ben blij dat het goed is.
Het was alleen een dwarsligger.. hij wilde absoluut zijn hoofd niet laten bekijken en meten.. de hele trucendoos geopend, maar hij bleef met zijn hoofd diep wegliggen.. :)
Ze hebben ook kunnen zien dat het een jongetje is. Dus ben benieuwd ;) De naam hadden we al. dus nu kunnen we gericht shoppen :)

Hoe is het bij jullie !?

Ik ken t dwarsliggen haha moest zelfs springen.

Fijn dat alles goed was en dat je nu gericht kan gaan shoppen. Hier weten we t niet, we vinden de verrassing te leuk dus we zien t wel over ong 19 weken.

xx

Leuk,wij krijgen ook een jongen.ook al dachten ze vorige week nog dat voor 80%een meisje was.gisteren nog een echo ;laten maken en voor 99.9%een jongen.we hebben nu een meisje van 4 en jongen van 13 mnd.heb alle babykleertjes van de mn zoontje nog dus die kan de baby straks weer aan,want ons jongste was binnen 3 weken uit maatje 56 gegroeid.hoop nu op een wat kleiner kindje hihi.ook al is onze zoon nu heel gemiddeld
lekker shoppen hoor.misschien koop ik zelf ook nog wel 1 of 2 pakjes nieuw
liefs jootje

Terug
Bovenaan