Jongen:-)

A

Anoniem

Guest
Yeahhh krijg een neefje:)
Mijn zus heeft al een dochter en kreeg vanavond te horen dat ze nu zwanger is van een jongen:)
Hij was erg eigenwijs had ik begrepen. Hij wilde zich eerst niet laten zien hahaha!
Mijn zus moest ff springen en op haar buik drukken en na een tijdje toen ze weer even plaats had genomen in de wachtkamer liet hij zich eindelijk zien:)

Zit dus echt in de familie hahaha...
Meisje-jongen of jongen-meisje :)

Liefs Ram24

Ha leuk een jongen!!!!
Mijn jongen was ook heeeeeel eigenwijs, heb geen enkele profielfoto van de echo, moet je nagaan.....zelfs geld terug gekregen van de pretecho omdat meneer zich gewoon NIET liet zien...hahaha echt jongens!!!

Speciaal he, een neefje of nichtje.....ik kan elke keer wel huilen bij het zien en knuffelen van mijn nichtje....en dan is het nog niet eens van mijn broer maar van mijn man zijn zus. Mijn broer wordt over 6 wk voor het eerst vader.....kan er nu al om janken.....hahaha

Leuk!!!!! Mag je ook met haar mee naar de vk voor controle?

@Mascha239
Ja leuk is dat he:) ik weet nog heel goed toen mijn zus zwanger was van haar eerste!
Ik nam vaak cadeautjes mee en praatte tegen mijn nichtje toen ze nog in de buik zat!
Sowieso ben ik dol op kinderen. Ze maken mij zo gelukkig! Als ik down ben of wat dan ook dan maken ze mijn dag goed!
Daarom werk ik met kinderen! Vind het fijn ze om mij heen te hebben, ze te verzorgen, leuke dingen doen, knuffelen, de liefde geven die ze nodig hebben!

Ook echt leuk dat jij zo reageert op het kind van jou man zijn zus:)

@YbabY
Nou ik zit nu al een paar weken te denken dat ik het echt leuk zou vinden om een keer mee te gaan en weet ook zeker dat mijn zus dat leuk vindt!

Liefs Ram24

Leuk zeg! Bij jullie duurt het vast ook niet lang meer voor jullie je eigen puk kunnen zien op de echo!

X

Terug
Bovenaan