jongens naam

hallo allemaal.

ik heb een vraagje over 5.maanden verwachten wy een zoontje.
wy kunnen maar geen jongensnaam vinden .

nu zou ik graag jullie mening willen horen.

mijn man vind de naam Scott helemaal geweldig wat vinden jullie ervan?

Over 5 maanden. Dan heb je ook nog eventjes de tijd om een naam te bedenken. Ik zou als tip meegeven maak afzonderlijk van elkaar een lijstje met een top 3 of 5! En kijk wat daar uit komt. 

Ik vind Scott een mooie naam, ik zou hem zelf niet kiezen omdat de naam een beetje Amerikaans overkomt.. maar bij anderen vind ik het zeker een mooie en stoere naam. Ik vind het zelf ook belangrijk dat de naam goed klinkt met de achternaam.
Maar je hebt inderdaad nog tijd zat, wij hadden zelf ook moeite met de jongensnaam en wij hebben iedere keer als we een mooie naam tegen kwamen deze voorgelegd aan elkaar en uiteindelijk hadden we alletwee dezelfde naam die we mooi vonden.
Dus als je nog niet overtuigd ben kan je altijd verder kijken/denken en Scott achter de hand houden.
De naam moet bij jullie passen en jullie moeten hem mooi vinden

Ik vind scott wel een echte jongensnaam! In mijn omgeving ken ik persoonlijk geen enkel meisje dat zo heet. Maar tegenwoordig kan alles ;) ik ken meisjes en jongens die Pim heten. 
Ook vind ik Scott geen onaardige naam al zouden wij hem zelf nooit kiezen. Maar dat komt ook omdat wij al vrij snel 2 jongensnamen hadden waar we het over eens waren. En inderdaad schrijf de naam ook eens op met de achternaam erbij. Daar moet het wel bij passen vind ik persoonlijk. Maar als jij nog niet overtuigd ben kun je altijd zeggen ik houd hem in mijn achterhoofd maar zeg nu nog niet volmondig ja tegen Scott. En wie weet vind je hem over een maand veel leuker (of juist niet) dat kan ook natuurlijk. Wij hebben verschillende namen op nr1 gehad totdat we onze huidige naam tegen kwamen waar we allebei direct bij hadden ja dit is m! Ik zet hem hier nog niet naar. Ben bijna uitgerekend. Zit nu op 38 weken. Dus het zal niet meer lang duren ?

Terug
Bovenaan