Jongens naam

Hallo allemaal

Momenteel ben ik 22 weken zwanger. In oktober verwachten wij ons 2e kindje. We hebben al een meisje van bijna 2. En ditkeer krijgen we een jongen. Nu twijfel ik alleen erg over zijn naam. We hebben er namelijk 3 op het oog. En willen graag dat het past bij onze dochter haar naam. Zij heet Iva. De namen die we op het oog hebben zijn Sev, Boaz of Jort. Op het moment staat Sev bovenaan ons lijstje. Maar toch weet ik het nog niet zeker. Wat denken jullie? Let me know!

Ik vind Iva een mooie en bijzondere naam. Jort vind ik een beetje gewoontjes daarnaast. Sev klinkt van jouw drie opties het 'origineelst' en past er leuk bij! Boaz vind ik ook een hele leuke naam. 

Leuk, Sev! Idd origineel en past goed bij Iva. Leuk dat het allebei een 'v' heeft, allebei 3 letters en toch niet dezelfde klank is, waardoor het teveel op elkaar lijkt.. Leuk! Maar Boaz ook heel leuk! Jort vind ik persoonlijk minder leuk, ook in combinatie met Iva, maar kan wel. 

JORT!! Dat was onze jongensnaam, de enige jongensnaam die we allebei echt super stoer vonden! Maar we hebben 2 dochters dus de naam nog niet gebruikt ;)

Andere namen ook leuk hoor! Maar Jort is DE naam voor mij ;)

Terug
Bovenaan