jongens namen gezocht

<p>Wij zijn opzoek naar namen voor onze tweeling. Wij verwachten begin 2022 2 jongens. Wij hebben al 1 dochter met de naam Levine Imae (aimee). </p><p>Hebben jullie advies welke namen hierbij passen?</p>

Klaas en Hendrik.

Nu even serieus: je gaat je namen toch niet baseren op wat onbekende mensen zeggen op een forum? Praat erover met je partner en probeer zelf namen te vinden die goed voelen (of juist niet goed voelen). Dat is de enige (juiste) manier.

@billie 
Hmm, iets wat onaardig van je, vind je niet? Het zal meer inspiratie opdoen dan daadwerkelijk een advies volgen. 
Want hey ik vond het ook onwijs moeilijk een leuke jongensnaam te vinden, laat staan twee en die ook nog leuk samen matchen. 

Wees een beetje lief! ;-)

@Line Schrijver, helemaal met je eens. Inspiratie vragen op een forum is helemaal niet zo gek. Voor hetzelfde geld zit er iets tussen waar je nog helemaal niet aan gedacht had en helemaal te gek vindt. Er is niet maar 1 juiste manier om namen te bedenken.
Als je geen antwoord op de vraag wil/kan geven, reageer dan ajb gewoon niet.

@gebruiker, de eerste dingen die mij te binnen schieten:
Adam
Milan
David (op z’n Engels uitgesproken eventueel)

Tot zover reikt even mijn creativiteit haha. Succes met namen zoeken en nog een fijne zwangerschap!

@billie
Bedankt voor je reactie maar Klaas en Hendrik voelt niet zo goed. 
In mijn bericht heb ik het over WIJ hiermee bedoel ik mijn man en ik. Dus wij praten wel over namen maar jongens namen vinden wij ontzettend lastig. 

Wij hadden wel een top 5.
Maar ik heb ook alsnog hier gevraagd was andere de beste optie vonden bij ons meisje..

Bij ons stonden nog op het lijstje:
Jort. Boet. Boaz. Jop. Xenn.

Andere leuke namen vind ik.
Aaron. Jarno. Jurre. Stenn. Sven.

Hopelikk heb je hierdoor wat inspiratie. Succes het is niet makkelijk..

[quote quote=10494357]@billie Hmm, iets wat onaardig van je, vind je niet? Het zal meer inspiratie opdoen dan daadwerkelijk een advies volgen. Want hey ik vond het ook onwijs moeilijk een leuke jongensnaam te vinden, laat staan twee en die ook nog leuk samen matchen. Wees een beetje lief! ?[/quote]
Het was niet onaardig bedoeld hoor!
Maar om dat echt bij te dragen: je had eerst de 'Kinder'-app, een soort Tinder, maar dan voor babynamen :D Alleen is die app nu helemaal dichtgetimmerd met betalingen en reclames. Als alternatief zou je de top 200 van jongensnamen van 2020 kunnen uitprinten (2x) en dan samen met je partner gaan strepen of omcirkelen. Heb je matches? Leuk! En dat hoeft dan niet meteen dé naam te worden, maar dan kun je wel op een bepaald spoor komen en op basis daarvan misschien weer een andere leuke naam vinden...

En als je juist geen populaire namen wilt, kun je ook de nummers 101 t/m 300 printen ;)

Terug
Bovenaan