Jongens namen ..........????? Hellup

Dag meiden,

Het is zo moeilijk voor ons om een leuke jongens namen te vinden.
Onze oudste is een meisje en heet Kyra. Onze tweede wordt mogelijk een jongen. Meisjes namen weten we genoeg, maar jongensnamen....pfff
Graag jullie mening over de volgende namen:

Ezra
Tycho
Milan
Mika

Alvast bedankt. We vinden het zo moeilijk. Het kaartje weten we al, maar het belangrijkste, de naam. Zo moeilijk om een keuze te maken.

groetjes

Hai

Ezra is wel leuk bij de naam Kyra... Ezra en Kyra klinkt schattig... En zelf vind ik Milan de leukste naam van de 4.. Ik heb het zelfde prob. alleeen dan voor meiden namen:)

En heb je de mening van je oudste al gevraagd?

Liefs

Hey deetje,

Wat bijzonder. Op Ezra na, hebben wij dezelfde namen op ons lijstje staan.Tycho staat voor mij nog steeds bovenaan, alleen heet het zoontje van vrienden van ons zo en mijn partner wil dat niet na doen. Valt jammer genoeg af.
Nu staat Milan toch wel bovenaan, maar ben nog steeds bang dat ik na de geboorte een naam hoor, en denk "dat is hem helemaal". Kan natuurlijkd oor de hormonen komen dat ik niet zo besluitvaardig ben hahaha.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Liefs,

Maaike

Hoi,

De namen die in je lijstje voor komen vind ik wel leuk, maar ze zijn zo populair, en wij willen voorkomen dat straks de kleine met nog meer milans, tycho's enz in de klas komen. Wij hebben meer een naam vanuit een klassieke hoek. Beetje van vroeger zeg maar, maar wel heel leuk. Ik hou m nog wel geheim, maar misschien kan je er wat mee om naar dit soort namen te kijken. ik hoop niet dat ik je nu nog meer verward, en misschien heb je er wat aan.
Succes met zoeken!

liefs

naam milan komt inderdaad erg vaak voor.
tenminste ik hoor het de laatste tijd best veel.
ken al 2 kids die zo heten en ook nog 1 die hem als 2 de naam heeft.
mika en tycho vind ik dan het leukst.
ezra staat leuk bij kyra.
maar ik weet niet ik dacht eerst aan een meisjes naam dan.

succes met de namen.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan