jongens namen

Een meisjesnaam heb ik al,maar ik kan geen leuke orginele jongens naam vinden,ik wil ook geen populaire naam hebben want dan zit m,n kind straks in een klas vol met naamgenoten.
Wie kan me helpen een leuke naam te vinden?

groejes 15 wk vandaag

Tja vind ik nogal lastig. Want dat is nogal persoonlijk.
Ik hou niet zo van Engelse namen, maar een ander wel weer.
Dus ja, wij hebben toevallig vanochtend in een boekje gelezen met voornamen.

onze zoon heet Xander en hij is de enigste Xander op de gehele school:D 250 kindjes zitten erop

onze jongensnaam die we nu hebben komt wel vaker voor maar ook die heb ik nog niet gehoord op school
meisjesnaam ook niet maar toevallig dit jaar een meisje in een andere kleuterklas gestart met dezelfde naam maarja houd me niet tegen eer deze op school zit hihi

Onze zoon heet Bastiaan, hoor je tegenwoordig ook eigenlijk bijna niet meer.
Wij vonden het erg lastig een leuke jongensnaam te vinden. Dus dat zal de komende maanden wel weer lastig worden want de nummer 1 naam is natuurlijk al vergeven.
Bij onze dochter vond ik het toch minder moeilijk en een leuke meisjesnaam hebben we nog van de vorige zwangerschap
Nienke

Wij hebben toen bij de 1e vooral gekeken wat nog niet in onze directe omgeving voor kwam, zoals familie, vrienden en kennisen. dat vond ik toen belangrijker. En mijn man en komen hebben elk een hele grote familie omdat onze beide ouders uit erg grote gezinnen komen.
Ook moet je kijken of je een lange of een korte naam wilt hebben en of het past bij je achternaam.
Daarom is het toen de naam yordi voor ons geworden. De naam hoor je misschien wel regelmatig, maar op de manier waarop je het schrijft zie je zelden. Dat kan natuurlijk ook nog.
Verder heb ik echt geen idee voor je meid, want namen zijn zooooo ontzettend persoonlijk. Er zijn erg veel sites waar je leuke namen kunt vinden. Kijk daar anders ook gewoon eens op.

Wij hebben nu 2 jongens namen staan en 2 meisjes namen. Oh ja en wij hebebn ook gekeken of deze naam bij de rest van onze namen paste.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan