Jongens- of meisjesnaam????

Hoi hoi

Ben 9 weken zwanger van de 2e.
Wij vinden Senna een hele mooie naam, maar is dat nu een meisjesnaam of jongensnaam.
Ik hoor het bij allebei de geslachten.

Nog een 2e vraagje:
Hoe krijg je zo,n leuke banner.
Ben op dat gebied echt een dommerik en snap niks van die termen.
hihi

Groetjes Tal

Hoi,

Ik vind het persoonlijk meer een meisjesnaam, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al 2 meisjes kende die Senna heten voordat ik jongens kende die zo heten.

Een vriendin van mij is in februari bevallen van een zoontje dat ze Senna genoemd hebben. Ze heeft een aantal kaartjes hoera een dochter ontvangen en krijgt nog regelmatig te horen dat mensen het een meisjesnaam vinden. Dat is natuurlijk niet leuk.

Wat je ook doet, kies altijd een naam waar je helemaal voor 100 % achter staat. Je geeft een kindje een naam voor de rest van zijn/haar leven dus je moet er echt achter staan (en dan maar hopen dat je kindje zijn/haar naam leuk vindt).

Sylvie (ik heb mijn naam regelmatig vervloekt, ik word altijd Sylvia genoemd en mensen schrijven het altijd verkeerd).

Zelf ken ik alleen jongens met de naam Senna. Voor mij is het dan ook een jongensnaam.

En Dani is volgens mij een meisjesnaam. Ons nichtje heet Dani. Maar doordat er een tijd geleden een voetballer was die Dani werd genoemd (was volgens mijn niet zijn voornaam, maar een stuk van zijn achternaam), zijn er ook heel veel jongens die Dani heten. Ik vind het een meisjesnaam, maar er zijn heeeeel veel jongens die Dani heten.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Hallo,

als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ik verbaasd was over de vraag omdat ik er zwaar van overtuigd ben dat het een meisjesnaam is en eigenlijk niet eens wist dat er ook jongens zijn die Senna heten.
Wel een erg leuke naam trouwens.

Groetjes Sharon.

Hoi,

Ik vind Senna en prachtige naam voor een meisje.
Hij stond ook op ons lijst, maar helaas zijn een paar anderen ons voor geweest en wij vinden het niet leuk om ons (eventuele) dochter dezelfde naam te geven.

Ik ken trouwens geen jongens die Senna heten.

Groetjes Gea

Terug
Bovenaan