Jongenskleding voor een meisje

<p>Ik heb zojuist kleertjes besteld voor mijn dochtertje. Er zitten ook jongenskleerjes tussen (wit gehaakt vestje en wat rompertjes) kan dit wel gewoon? Er zit op die leeftijd toch nog niet verschil ib de maat?</p>

Kan toch. Is ook zoveel unisex kleding. Sowieso gewoon kopen wat je zelf leuk vind ;) ik trek me daar niks van aan. Al word mijn keuze steeds meisjesachtiger nu mijn dochter er is :p ik had eerst geen roze maar inmiddels wel omdat ik het ook leuk vind als mensen zien dat het een meisje is. Plus ik vind die meisje kleertjes gewoon te schattig :) lekker doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen 

Haha wij hebben voor onze jongen ook een paar "meisjes" dingen (blijkbaar). Ik vind dus dat het voor een baby een beetje onzin is, die scheiding al, zie ook echt niet veel verschil eerlijk gezegd! Oké ik zou hem geen roze strikjes en jurkjes aantrekken natuurlijk ;) maar een wit truitje vind ik meer unisex dan meisje/jongen hoor! 
Er zit iig geen verschil in de maat.

Nee geen verschil. Hier ook fan van basic wit/grijs/zwart. Bijzonder hoe een spijkerbroek soms een jongensbroek wordt genoemd, lijkt me toch unisex, maargoed niet op letten dus!

Nee geen verschil. Hier ook fan van basic wit/grijs/zwart. Bijzonder hoe een spijkerbroek soms een jongensbroek wordt genoemd, lijkt me toch unisex, maargoed niet op letten dus!

Terug
Bovenaan