jongenskleertjes kopen

Hoi meiden,

We gaan binnenkort op kraambezoek bij een collega van Marc, ze hebben een jongetje gekregen....nu wil ik als kadootje graag leuke kleertjes kopen, voor ook nog eens een leuke prijs natuurlijk. Maar ik koop altijd alleen maar meisjeskleren....heb nou eenmaal een meisje he. Maar goed, waar halen jullie leuke, stoere en betaalbare jongenskleding??

Groetjes Monique

Hoi hoi even een tip
Bij kleertjes.com ,daar hebben ze leuke kleding van duckie beau ,met 70% korting.
Dan ga je links in het kolom naar 70% korting,en het eerste is geloof ik niet zo,maar ff door klikken en dan kom je veel leuks tegen ook voor je meisje wellicht.
Bezorgen kost 2,95 per keer dacht ik,binnen 24 uur in huis,goeie service en een betrouwbaar bedrijf,enne ik werk er niet hoor maar koop er wel vaak.

groetjes Merel

Hoi, ik was gisteren bij H&M en die hebben leuke dingen voor jongens, niet duur. Ik heb overigens een dochter hoor, maar bij de jongens is het leuker... hihi

H&M of Hema. Die hebben echt het leukste vind ik. Vooral de H&M heeft ook echt grappige dingetjes. Gisteren bijv. voor Quinn een shirtje gekocht met op de voorkant Hello! en op de achterkant Goodbye!. Leuk he.

Terug
Bovenaan