Jongensnaam 2e zoon

Hallo allemaal.
Wij verwachten over een week of 10 onze 2e zoon. We hebben een aantal opties qua naam, maar Ik krijg bij geen enkele naam het 'JA' of 'WAUW' gevoel. Onze oudste zoon heet Joey. Ik weet dat namen heel persoonlijk zijn, maar heb nu zoveel namenlijsten gezien met veelal dezelfde namen. Ik kom er niet uit. Hopenlijk heeft iemand leuke ideetjes waardoor ik geïnspireerd raak?

Ik zou gewoon dit doorkijken, hoe verder je bent hoe minder populair.

Vind het lastig om zelf namen te roepen, Joey is een bepaald soort categorie naam en weet niet of je de 2e naam ook uit die categorie wilt.

https://www.svbkindernamen.nl/nl/kindernamen/namen/jongens-populariteit.htm

Ik vind Mack / Mick / Steff / Mitch altijd wel leuk.

Zou denk zelf kiezen voor Mack (mek) als ik een jongetje zou krijgen. Ook al moest ik daar heel erg aan wennen toen ik die naam voor het eerst hoorde.

[quote quote=10572665]Ik vind Mack / Mick / Steff / Mitch altijd wel leuk. Zou denk zelf kiezen voor Mack (mek) als ik een jongetje zou krijgen. Ook al moest ik daar heel erg aan wennen toen ik die naam voor het eerst hoorde.[/quote]
Mitch en Joey vind ik persoonlijk goed bij elkaar passen. ( Niet dat het mij aangaat, alleen mijn mening.)

Terug
Bovenaan